גלבר מבטיחה- תכנית מעבר משגרה לחירום תוך 100 ימים

צילום אלעד מלכה

צילום אלעד מלכה

החל מהשבעה באוקטובר, מדינת ישראל נמצאת בחוסר וודאות מוחלט: עסקים רבים נסגרים, מערכת החינוך לא עובדת כסדרה, המציאות שהכרנו השתנתה לחלוטין.

העיר אשדוד לא פעלה עם תוכנית סדורה למעבר משגרה לחירום ואת התוצאות כולנו חווים. גם עכשיו, כשבמרבית הערים הגדולות, נעשה מאמץ גדול לחזור לשגרה ככל הניתן, אשדוד נותרה מאחור.

רק לאחר תביעתה הנחרצת של המתמודדת לראשות העיר, עו"ד הלן גלבר, במתן פתרונות יצירתיים שיאפשרו למידה מלאה במרחבים ממוגנים. ומאבק בריכוז כוחות משותף,  חזרו,  סוף סוף,  הילדים לשגרת לימודים מלאה. לתלמידי העיר נגרם פער גדול הן ביחס לחומר הלימודי והן במעטפת הרגשית החשובה כל כך בימים אלה.

גם המארג הכלכלי בעיר מתקשה לחזור לשגרה והעירייה לא ערוכה עם תוכנית סיוע לעסקים הקטנים המהווים נדבך חיוני בחוסן האזרחי שלנו. השוק העירוני סגור כבר יותר משלושה חודשים,  המשכן לאומנויות סגור לקהל הרחב. אלפי התושבים המשרתים במילואים גם בימים אלה, צריכים להטריד את עצמם בפרנסת המשפחה ובדאגה ליקיריהם בבית, בהיעדר מעטפת עירונית תומכת.

העיר אשדוד מטווחת כבר 15 שנה, לא רק מהשבעה באוקטובר. תחושת הביטחון בעיר הולכת ויורדת. בכל השנים האחרונות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לא ראה לנכון למגן את העיר כראוי מפני סכנת הטילים המרחפת. שהרי, לא מתקבל על הדעת שהעירייה לא תפעל בהתאם לתוכנית סדורה למעבר משגרה לחירום.

*המתמודדת לראשות העיר, עו"ד הלן גלבר, מתחייבת לאשר תוכנית עירונית לשעת חירום תוך 100 ימים מהיבחרה לתפקיד.

עו"ד גלבר: "תושבות ותושבי אשדוד איבדו את תחושת הביטחון שלהם בבית והדרך להחזיר אותה, מחייבת – חזרה מהירה לשגרה תוך תמיכה בליבת החיים העירונית בחינוך, בתרבות ובעסקים בעיר. אני מתחייבת להגיש תוכנית מעבר משיגרה לחירום, תוך 100 ימים מרגע כניסתי לתפקיד ראש העיר, אני רואה בכך חובה על מנת שתחושת הבטחון של תושבי אשדוד תחזור, וגם ברגעים קשים ומורכבים כפי שאנו חווים בחודשים האחרונים, לא נצטרך להיות מופתעים והעיר תמשיך ותישאר במעמדה היציב"

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*