גלבר לאנשי ההייטק : "להפוך את אשדוד לבירת הבינה המלאכותית של ישראל"

גלבר לאנשי ההייטק : "להפוך את אשדוד לבירת הבינה המלאכותית של ישראל"

הבוקר באירוע אליו הוזמנו המועמדים לראשות העיר למפגש עם קהילת ההייטק באשדוד לפרוס את משנתם בנושא ההייטק הציגה המועמדת לראשות העיר עו"ד הלן גלבר את תוכניתה בנושא. "נעשה הכל שכל ילד אשדודי יוכל להחלום ולהגשים".

בעבר קיים ראש הממשלה נתניהו פגישה עם יזמי AI ואמר כי אשדוד ישראל צריכה להיות מובילה עולמית בתחום זה, "בכוונתי לרתום את גופי הממשלה שיצטרפו לקריאה להפוך את אשדוד לבירת ה AI של מדינת ישראל", אמרה גלבר שציינה כי תפעל להשיג תקציב ממשלתי לנושא מלבד תקציב עירוני שינתן לטובת הפעילות. בנוסף הציגה מספר נקודות נוספות.

פיתוח חממה טכנולוגית בתחום הבינה המלאכותית – הקמת חממה טכנולוגית בתחום הבינה המלאכותית, שתספק תמיכה ליזמים בתחום הבינה המלאכותית, כגון: מימון, ייעוץ, ושירותי אדמיניסטרציה.
חיבור התעשייה המסורתית בעיר לעולם ההייטק – חיבור מפעלי התעשייה המסורתיים שיש בעיר והנמלים לפיתוח הייטק.

יצירת עוד תוכניות חינוך והכשרה: עבודה עם האקדמיה המקומית ( סמי שמעון ) כדי לחבר את בוגרי המכללה במקצועות הרלוונטיים לחברות ההייטק במתחם, פתיחת אוניברסיטה בעתיד עם התמחות במקצועות ההי טק , חיבור החינוך העירוני למקצועות ההי טק ושילוב לימודי טכנולוגיות בבתי הספר.

שדרוג כלל התשתיות בעיר מגני הילדים דרך בתי הספר ועד לאקדמיה

קידום מענקים ממשלתיים ועירוניים לחברות שיקימו מרכזי פיתוח של בינה מלאכותית באשדוד, יינתנו הנחות בארנונה לכל חברת הייטק שתיקלט בפארק ההייטק באשדוד, פתיחת הפארק גם כמרכז בילוי והסעדה.

"ראשית אני מודה לאנשי הכי טק על ההזמנה. התכנית שלי מציעה חינוך להיי טק דרך הייטק" ציינה גלבר ."השקעה בהייטק ובפרט בבינה המלאכותית, מגילאי בית הספר והלאה, שדרוג כלל התשתיות ללימוד בסביבה נעימה ופוריה, שיתוף פעולה ומתן הטבות לחברות היי טק שיגיעו לעיר וליזמים מקומיים מאשדוד. העירייה בראשותי תעשה הכל על מנת שכל ילד או ילדה שרוצה להיכנס לתחום ההי טק יוכל לחלום ולהגשים- אנחנו נהיה שם בשבילם ".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*