גולשים גם בלילה

גולשים גם בלילה

קהילת גולשי הגלים השתדרגה אתמול באופן משמעותי ולמעשה הכפילה את זמן הגלישה היות ומהיום, באשדוד אפשר לגלוש גם בלילה. אמש הותקנו בחוף גיל ע״י רשות הספורט העירונית, מנורות לד עוצמתיות מיוחדות שהוזמנו מחו״ל במיוחד לטובת החוף. המנורות החליפו את המנורות המיושנות הקודמות, התוצאה, תאורה מרהיבה המאפשרת גלישה בתנאים ייחודיים. בנוסף הותקן לרווחת קהילת הגולשים שעון דיגיטלי המפרט את טמפרטורת המים ואת השעה העדכנית.

עלות המיזם והשידרוג: 50,000 ש״ח.

ירון קליין, יו״ר העמותה לקידום הגלישה באשדוד: עבור קהילת גולשי הגלים מדובר בבשורה של ממש, התאורה מאפשרת זמן גלישה לגולשים שעובדים, מדובר בחוויה ובאטרקציה שזכינו שתתקיים בעיר שלנו במרחק הליכה. בקרוב מאוד תארגן העמותה בשיתוף רשות הספורט תחרות גלישה שתתקיים בלילה, זוהי ללא ספק בשורה ברמה הארצית ואטרקציה תיירותית.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: קהילת גולשי הגלים היא קהילת הספורט הפעילה הגדולה באשדוד, אלפים מבני העיר גולשים מדי יום בטווחי גילאים של ילדים עד מבוגרים. זוהי השקעה שבהחלט תשרת כמות גדולה של תושבי העיר, הן בצד האקטיבי והן בצד הפאסיבי. אני מברך את הקהילה הייחודית הזו שעושה ונותנת מעצמה גם לקהילה וגם צובעת את החופים של אשדוד בביצועים מרשימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*