בת 3.5 חזרה הביתה לבד מהגן – העובדים הושעו

בת 3.5 חזרה הביתה לבד מהגן – העובדים הושעו

בדרך כלל לומדים לקח אחרי שמשהו חמור קורה, ובכן משהו חמור קרה בצהרון יול"א (יום לימודים ארוך) כשילדה בת 3.5 וחצי בלבד הצליחה לצאת מהגן, מבלי שהצוות החינוכי שם לב והגיעה עצמאית לביתה תוך שהיא חוצה כביש ופארק בדרכה הביתה, כשהגיעה לבניין מגוריה נעזרה בשכנה כדי לעלות לביתה.

הסבתא הנסערת שהיתה בבית והופתעה לראות את נכדתה מוקדם מהצפוי בהתחלה הופתעה אך כשגילתה כי הילדה הגיעה לבדה הפכה נסערת. כשהגיעה לגן לברר על המחדל קיבלה תשובה שהילדה ״שובבה״ ומחפשת כל הזמן לצאת.

בחברה העירונית לתרבות הפנאי רואים את הדבר בחומרה רבה. מנכ"ל החברה השעה את צוות עובדי הגן עד להשלמת בדיקת האירוע, ובינתיים רועננו ההנחיות.
מסגרת יול"א (יום לימודים ארוך) מאפשר לילדי הגנים רצף חינוכי שמתחיל משעה 08:00 בבוקר בגן הילדים והמשכו בצהרונים – עד לשעה 17:00 כשאלפי הילדים ממשיכים למעשה את המסגרת החינוכית.
אף על פי שהאירוע הסתיים בשלום, החברה העירונית לתרבות הפנאי המפעילה את הצהרונים, אינה מתכוונת לעבור לסדר היום על הפרשה אלא לקיים בדיקה מעמיקה על הנסיבות, לערוך בירור לצוות הגן ולגבש מסקנות.
"ההורים חייבים לדעת בוודאות כי הילדים שבצהרונים נמצאים במסגרת בטוחה ואחראית ואנחנו נעשה הכל כדי שאירוע כזה לא ישוב" אומר מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי מר אורן טואיל.
כמו כן, מתכוון המנכ"ל לכנס בהקדם את כל עובדי הצהרונים לשיחה ולהבהרת נהלי העבודה.

כנראה שבאמת הגיע הזמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*