בחירה נכונה של חברת פוליש

בחירה נכונה של חברת פוליש

לפני מעבר לדירה חדשה או כאשר אנו  מחליטים על שיפוץ יסודי לבית, עושים בדרך כלל גם פוליש. פוליש עושים בעיקר למרצפות כדי לשמור על ברק ומראה לאורך זמן. פוליש טוב מסיר לכלוך ושומנים שנספגו במרצפות עם השנים ואשר שטיפה רגילה וחומרי ניקוי רגילים אינם  יכולים להסיר. את הפוליש מבצעים בעזרת מכונת פוליש מיוחדת והפעולה לוקחת כמה שעות . בעקבות המודעות לניקוי פוליש גדל בשנים האחרות כמות חברות הפוליש בשוק  וכיום קיימים מאות חברות כאלה. חברות אלה מציעות שירות לבתים , משרדים, מרכזי קניות ועוד… אם כך איך נדע איזה חברה לקחת וממה להיזהר.

איך לבחור חברת פוליש:

לפני  שנחליט איזה חברת פוליש באשדוד נזמין כמובן שהיא תהיה מקצועית וטובה, יש לדעת מה הצרכים שלנו, התקציב והמטרות. יש מספר דרכים לבחור חברת פוליש טובה בעיר אשדוד:

  1. סקר שוק: כיום אפשר דרך גלישה מהירה באינטרנט לבדוק פרטים על החברה שברצונכם להזמין. אם לחברה זו יש אתר טוב שמפרט על אודות החברה, עבודות קודמות והמלצות אז כדיי לשקול להשכיר את שירותיה.
  2. מחיר: חברות פוליש שמציעות מחיר נמוך במיוחד, צריכות להפעיל אצלכם נורת אזהרה. שכן מחיר נמוך מדיי, מעיד על עבודה לא מקצועית עם ציוד לא מקצועי. בדקו מה המחיר הממוצע בכמה חברות פוליש ומה אתם מקבלים בתמורה לכסף.
  3. אחריות: בחרו חברת פוליש מקצועית שגם תתן לכם אחריות לפחות לשנה. ובנוסף החברה תתן לכם אחריות לכול שלבי העבודה עצמה בפועל. היזהרו מחברות פוליש שלא יתנו לכם אחריות וינסו בדרכים שונות לא להזכיר את זה.
  4. זמן עבודה. עבודת פוליש מקצועית עם ציוד חדיש ומקצועי אמורה לקחת בין 6 ל8 שעות. אל תתפתו לחברות שיגידו לכם שהם יעשו את זה בפחות שעות. פוליש לא עושים כול יום ולכן עדיף לעשות את הניקיון באופן יסודי ולא לדלג על שלבים.
  5. ביטוח: בקשו מחברת הפוליש להראות לכם כי יש להם ביטוח צד ג', ביטוח זה יבטיח לכם  שתפוצו במידה וייגרם איזה שהוא נזק לרכוש או לדירה בזמן הניקיון.
  6. המלצות: המלצות שעוברות צפה לאוזן תמיד עדיפות על כול בדיקה שתעשו כזאת או אחרת. אם אין לכם המלצות מחברים חפשו המלצות באינטרנט, ברשתות החברתיות וכו' . בדקו שלחברת הפוליש אותה אתם רוצים להזמין יש ותק של כמה שנים ומדובר בחברה אמינה ומקצועית.
  7. ציוד. חברת פוליש טובה תשתמש בציוד חדיש ומקצועי . כיום קיימים כמה מכשירים לניקוי פוליש , בדקו באיזה סוג מכונה מדובר והאם היא מתאימה לרצפה שלכם. חברת פוליש טובה תציע לכם מספר אופציות שיכולות להתאים לכם.

 לסיכום: כשמדובר בפוליש באשדוד אל תיקחו סיכונים. לכו על בטוח ובחרו חברת פוליש מקצועית ואמינה . כזאת שתספק אתכם ותשאיר את הריצוף שלכם בוהק וחדש.

מאמר בחסות חברת טופ פולישינג – חברת פוליש מקצועית ובעל שם טוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*