בוטל מכרז מהנדס העירייה

בוטל מכרז מהנדס העירייה

עיריית אשדוד סופגת עוד הליך מכרז שלא מצליח לעבור מבחינה משפטית. הפעם מדובר במכרזו הרגיש של מהנדס העיר מר דורון חזן. בהודעה ראשונית שיצאה מדובר העירייה נמסר הנוסח הבא:

בתום הליך הסיכומים בעניין מכרז מהנדס עיריית אשדוד, החליט בית הדין לעבודה לשקול את ביטול המכרז בשל טענות לפגמים פרוצדורליים שנפלו בהליך. זאת מבלי שבית הדין מטיל ספק בכשירותו של אדריכל דורון חזן ואף מציין במפורש שמר חזן יוכל להגיש מועמדות למשרה במסגרת מכרז חדש שיפורסם.

בשים לב לאמור לעיל, קיבלה העירייה את המלצת בית הדין וביטלה את המכרז. מכרז חדש יפורסם לא יאוחר מ-10 ימים מהיום.

מר חזן ימשיך לשמש כמ"מ מהנדס העיר עד לבחירת המהנדס/ת במכרז החדש.

 

תגובת שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה על הפרסומים על החלטת העירייה לצאת במיכרז חדש למהנדס עיר:

"בהתבסס על הפרסום בתקשורת ומבלי לדעת מה היו שיקולי העירייה לבטל את המיכרז למהנדס העיר והיציאה בתוך 10 ימים למיכרז חדש, הצטערנו מאוד לשמוע על ההחלטה. לאור היכרותנו עם המהנדס דורון חזן, במהלךעשרת החודשים האחרונים מאז נכנס לתפקידו, לדעתנו מדובר באיש הנכון במקום הנכון. חבל לנו מאוד שעד שמגיע לעיריית אשדוד מהנדס רציני שפועל בשקיפות מלאה ומוכן לשתף את הציבור  בנעשה במינהל ההנדסהועוסק יום ולילה בקידום פרויקטים לטובת העיר, הוא צריך להיקלע לסיטואציה כזאת. כולנו  תקווה שבעיריית אשדוד יהיו חכמים מספיק לבחור במיכרז החדש, מהנדס שיהיה כשירוני, רציני, אחראי ונכון לעבוד לטובת העירבדמותו של דורון  חזן".

בתגובה לפרסומים בתקשורת על פשיטת יחידת להב 443 במינהל  ההנדסה, מנכ"ל הארגון מוסר "מהיכרותי עם מינהל  הנדסה בעירייה אני מעריך שאם חוקרי להב  443 פשטו על מינהל ההנדסה, הם חיפשו תיקי עבר ולאתיקים מהתקופה האחרונה".

 

תגובת חברת המועצה הלן גלבר:

אני מברכת על החלטת בית המשפט אך איני מופתעת כלל- הצדק נעשה! בית המשפט המחוזי אמר את דברו ולא בפעם הראשונה. כל אזהרותיי במכרז זה נפלו על אוזניים ערלות. עיריית אשדוד והעומד בראשה דר' יחיאל לסרי מבזים את המנהל הציבורי בכלל ואת העיר אשדוד בפרט. משרת מהנדס העיר שהיא משרה כל כך חשובה לעתידה ולפיתוחה של העיר נפסלת בבית משפט המחוזי לאור התנהלות קלוקלת וכושלת של עירית אשדוד.

לצערי, החלטותיו הפזיזות של ראש העיר שוב עולות למשלמי המיסים בעיר ביוקר. אילו רק היה יודע דר' לסרי להקשיב לדבריי לא היינו כאן היום. דר' לסרי משתמש בדמוקרטיה כדיקטטורה נוהג בחברי המועצה ובדעותיהם כמי שהיה שליט במשטרים אפלים. כיבוי המיקרופונים כשביקשתי להאיר את עיני החברים למינוי זה עוד מהדהד באוזניי כולם… חבל ששוב כספים שיכולים היו  לשמש את ילדי העיר ולנושאים חשובים אחרים מתבזבז על הוצאות משפטיות , מכרזים תפורים כפולים ומכופלים .

אמשיך לשמור על האינטרסים הציבורים והכל למען תושבי אשדוד שראויים לנושאי משרה טובים ומוכשרים יותר ויש  רבים כאלה.  זה הזמן לבחור מהנדס עיר הכישורים הטובים והמתאימים ביותר לתפקיד ולא על פי אינטרסים זרים כאלה ואחרים .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*