בדמינטון – אשדוד אלופה!

בדמינטון – אשדוד אלופה!

מאמן מכבי אשדוד איליה קוניאק ועוזרו אריאל שאינסקי, אשר הכינו את שחקניהם לאליפות ישראל בבדמינטון, יכולים בהחלט להיות מרוצים. שחקני מכבי אשדוד הצטיינו באליפות, גרפו פרסים ושניים מהם הוכתרו כאלופי ישראל. אשדוד, מעצמת ספורט כבר אמרנו?!

שחקני מכבי אשדוד אשר השתתפו באליפות ישראל בבדמינטון לנוער, הוכיחו כי הם קורצו מחומר של אלופים וכשחזרו הביתה, לאשדוד, היו באמתחתם לא פחות מהפרסים היוקרתיים ביותר: אלופי ישראל (שני שחקנים), אליפות בזוגות, מקום שני בזוגות מעורבים ומקום שלישי לזוגות בנים. בין שלל הפרסים אפשר היה לחזות בפנים המאירות, בחיוכים השמחים ובכבוד הרב להם זכו – בצדק רב!

להלן הזוכים:

שרי רוטשטיין מאשדוד רשמה לא מעט הישגים אישיים ובזוגות. היא זכתה באליפות היחידות עד גיל 17, באליפות הזוגות לבנות עד גיל 17, יחד עם דנה דנילנקו ממועדון אזור ובמקום שני בזוגות מעורבים יחד עם משאל שטכמן ממכבי אשדוד. 

אופיר בלנקי הוכתר כאלוף ישראל ליחידים עד גיל 17.

מישאל שטכמן זכה במקום השני באליפות היחידים עד גיל 17.

בלנקי ושטכמן זכו במקום השני באליפות הזוגות לבנים עד גיל 17.

שון רוטשטיין ודניאל סנדלר ממכבי אשדוד זכו במקום השלישי באליפות זוגות לבנים עד גיל 17.

טלי טורבילו ממכבי אשדוד זכתה במקום השלישי באליפות היחידות עד גיל 17.

באליפות עד גיל 15 – עילי שטכמן ושיראל בלנקי זכו במקום השלישי באליפות זוגות מעורבים. עילי זכה גם במקום השלישי באליפות זוגות לבנים עד גיל 15 יחד עם שחקן ממועדון אזור.

ברשות הספורט העירונית רואים בגאווה את הפריחה הגדולה בכל תחומי הספורט וגאים בהישגי הספורטאים. "אשדוד כבר לא עיר הספורט של ישראל אלא מעצמת ספורט הבאה לידי ביטוי בכל ענפי הספורט" אומרים ברשות ומציינים גם את העובדה שרבים מתושבי העיר עוסקים בפעילות ספורטיבית כחלק מאורח חיים בריא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*