אשדוד, עיר בלי ״קטע״

אשדוד, עיר בלי ״קטע״

ערים רבות בעולם ובארץ מתאפיינות לפי ה״קטע״ שלהן, מה זה קטע? זה קמשהו מיוחד שיש רק בעיר הזו. שאומרים לכם פריז, ישר תחשבו על מגדל אייפל, לונדון, ביג בן, אפילו לעיר הנידחת בספרד בשם בוניול, יש קטע, פסטיבל העגבניות. לחולון יש את הקטע עם הילדים, ליפו עם הנמל, לחיפה עם הבהאים, לעכו עם חומות נפולאון ואפילו לזכרון יעקב, בנימינה ולראשון לציון יש קטע עם יין. להמשיך? טביה עם הכנרת, אשקלון עם שמשון הגיבור, ערד עם האסמטים ואילת עם בתי המלון. לאשדוד… אין קטע.

זוהי אולי העיר היפה בישראל, שהכי כייף לנהוג בה, יש לה חופים מדהימים, משכן אמנויות, פסטיבלים, אירועים, פרסים, פארק, מרינה (מנומנמת), נמל הכי גדול במזרח התיכון אבל תכל׳ס, אם בא תייר, מה תראו לו?

pink

זה לא טור שלילי, אני מאוד אוהב את העיר ותמיד שמח לחזור אליה, לעיר בלי הקטע. הכי נח לגור פה, ויש פה הכל אבל קניונים ומרכזי קניות זה לא קטע, פארק לא מוצל גם אם יש בו אגמון ומזרקה אטרקטיבית זה לא משהו שמושך תיירים.

המלון השלישי נמצא בבניה בחוף הקאנטרי (אללא ירחמו) ואחרי ההצלחה של לאונרדו ומלון West המלון השלישי נבנה לו וכבר תופס של כפר נופש על המים, 3 מלונות זו כבר תשתית תיירותית אבל מה יעשו אותם תיירים בסופ״ש בעיר? להביא תיירים זו עבודה קשה אבל להחזיר אותם זו משימה קשה שבעתיים.

air8

בלהצטלם, אין עלינו, העיר שמצטלמת הכי יפה בארץ חייבת לעבוד על קטע, העיר הישראלית זה כללי מדי, לא מוכר ולא מכוון, עיר הפסטיבלים זה קטע נחמד אך עדיין זה לא מחזיק מים, פסטיבלים יש גם באשקלון, ת״א וראשון לציון, נכון, בשמות אחרים אבל עדיין נותנים פייט רציני.

יש לנו את המצודה, ויש לנו את מוזיאון הפלשתים, אשדוד היא מחמש ערים פלשתיות שמוזכרות בתנ״ך, אולי לאמץ את הנושא ולהשקיע בעיר וחוויה פלשתית? אולי לנצל את החופים ולמתג את העיר כעיר האקסטרים הימי ולבירת הצלילה הישראלית? אולי לעיר הצחוק? פסטיבלי צחוק? האמת שלא כל כך משנה מה רק שיהיה ייחודי לנו, שכל מי שאומר אשדוד אומר… קטע.

יש לכם רעיונות? כתבו לנו, שתפו אותנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*