אשדוד חגגה על הפודיום באליפות ישראל בג׳ודו

אשדוד חגגה על הפודיום באליפות ישראל בג׳ודו

כל מי שהיה צריך הוכחה שהשקעה, בניית תשתית וחזון מביאים תוצאות היה צריך רק להדרים לעיר אילת בסופ״ש ולצפות באליפות ישראל בג׳ודו שהתקיימה בעיר. אשדוד שעד לפני שנתיים לא היתה כלל בתמונת הגודו הארצית ותוך שנתיים, עם הקמת מרכז המצויינות בג׳ודו וההשקעה הגדולה מצליחה אשדוד לכבוש את הפודיומים במספר הולך וגדל של מתאמנים אשדודיים בטווחי גיל שונים.

900 ספורטאים מכל רחבי המדינה לקחו חלק באליפות ישראל בג׳ודו, האליפות אותה מארגן איגוד הג׳ודו הישראלי נחשבת לאליפוות רשמית ובאשדוד שהתכוננו אליה ביתר שאת.

את הפוטנציאל ניתן היה לראות כבר ביום הראשון של התחרות, חמישי באליפות ישראל לקבוצות בגילאי 10-14, אשדוד עושה היסטוריה! אשדוד לראשונה מצליחה לייצר קבוצת ג׳ודאים שמצליחה לעלות הפודיום, ולזכות במקום השלישי לגילאי 10-12. מה שמבטיח המשכיות ודור חדש של אלופים מקומיים.

ביום שישי, שלב התחרות האישית אשדוד כבר מצליחה לייצר מבול של מדליות ולעלות כאורחת קבע לפודיום.

  • 15 מדליות
  • 6 זהב
  • 3 כסף
  • 6 ארד

מקום ראשון – זהב אישי

טום שמחייב – גיל 10: עד 34 ק"ג
ליאור גורילשווילי – גיל 11: עד 34 ק"ג
שליו כהן – גיל 12: עד 42 ק"ג
נאזר זנין – גיל 11: עד 50 ק"ג
אנטוני סודנקו – גיל 13: עד 46ק"ג
וליבי דקל בקטגוריית הבנות

מקום שני – מדליות כסף

ירון שינדר – גיל 12: עד 46 ק"ג
טל שנקמן – גיל 14: עד 38 ק"ג
מקסים ורנבסקי – גיל 14: עד 50 ק"ג

מקום שלישי – מדליות ארד

דור דקל – גיל 12: עד 30 ק"ג
גל בלחטבסקי – גיל 12: עד 38 ק"ג
דניאל ריאבנקי – גיל 13: עד 55 ק"ג
יהונתן שטיימן – גיל 13: עד 34 ק"ג
ירין קוקולייב – גיל 11: עד 38 ק"ג
סתיו ברנוב – גיל 14: עד 46 ק"ג
אלינה דודניק – גיל 12: עד 63 ק"ג

על ההישגים המשמעותיים חתומים שני המאמנים המוכשרים לאון קוטלר שרק לםני חודש נבחר לכהן כראש צוות השופטים של איגוד הג׳ודו בישראל ולאון בקרמן שפועלים תחת המרכז למצויינות בג׳ודו שהקימה רשות הספרט העירונית לפני קצת יותר משנתיים. השניים נותנים את כל משקלם להצלחת הענף ויחד עם התנאים האולטימטיביים אותם מעניק מרכז המצויינות אשדוד מצליחה לנסוק לגבהים שטרם ידעה העיר ולהפוך אט אט למעצמת ג׳ודו ארצית.

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר: ״ההשקעה שלנו בספורט ממשיכה להוכיח את עצמה. גם ענף הג׳ודו, שקיבלנו החלטה לפתח באשדוד רק לפני שנתיים, מצטרף כעת למסורת המצויינות של העיר אשדוד, הקיימת כמעט בכל ענפי הספורט, וגורף רשימה ארוכה של פרסים מכובדים בתחרות הארצית לג׳ודו.
ברכותיי לכל העוסקים במלאכה, ראשי רשות הספורט, המאמנים, ההורים וכמובן הילדים המוכשרים שמביאים גאווה וכבוד לעיר״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״סיפוק גדול לראות איך חזון קורם עור וגידים ומצליח אפילו לעלות על כל הציפיות והיעדים, ברכתי שלוחה לכל הספורטאים שזכו ואלה שעוד בטוח יזכו בעתיד. אשדוד מכוונת גבוה בתחום הג׳ודו ועם צוות ניהול כמו זה של רשות הספורט, השמים הם הגבול״.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט שירד לאילת כדי לראות מקרוב את פירות המרכז למצויינות אותו הקים עם כניסתו לתפקיד אומר: ״אני שמח לראות את הפירות שהניבה ההשקעה, אשדוד מצליחה תוך זמן קצר להגיע לרמות הגבוהות של הג׳ודו בישראל עם צוות ניהולי מדהים שמשקיע הרבה מעבר לתפקידם, עם אהבה אדירה לענף הג׳ודו ותחושת שליחות אמיתית ויחד עם תשתיות נוחות ותיעדוף הענף התוצאות ניכרות וזה בהחלט מספק ומניב גאווה לעיר אשדוד ולרשות הספורט העירונית. אני אמרתי מהיום הראשון שאולימפיאדה זו לא מילה גסה ואני משוכנע שגם לזה עוד נגיע. כבוד גדול לספורטאים, למאמנים ולכל מי שידו בתחום.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*