אפקט הפרפר / ורד סהר

אפקט הפרפר / ורד סהר

הביטוי "אפקט הפרפר" טוען כי משק כנפיו של הפרפר בצדו האחד של העולם, משפיע על צידו האחר של העולם ואף על העולם כולו.

בעקבות המידע שנחשפתי אליו בקורס "שלא יאכילו אתכם ג'אנק" שהוצע לתושבי אשדוד ע"י עיריית אשדוד (מח' איכה"ס ומח' בריאות) ואיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד-חבל יבנה, הבנתי שכל שינוי הכי קטן בנושא תזונה, עשוי להשפיע לטובה על בריאותינו, על בריאות ילדנו ויחד עם זאת, להשפיע על כמות היבוא, הפחתת השינוע בעולם כך על הפחתת צריכת אנרגיה והפחתת זיהום האוויר.

במסגרת הקורס התבקשנו לתרום 30 שעות לקהילה וכך הגעתי לכאן, לאשדוד4יו אשר פתח בפנינו את האפשרות לספר לכל העולם ובפרט לכם תושבי אשדוד קצת מהתובנות אשר אליהן הגענו בעקבות הקורס, ההרצאות המפגשים והסיורים…  ולא, אני לא מתיימרת לשנות לכם את סל הקניות או את התפריט היומי שלכם.

אבל כן ליידע אתכם על מה שלמדתי ואתם כבר תחליטו לבד מה מתאים ונכון לכם.

השינוי שאני אישית חוויתי, הוא ברמת התודעה שלי (תודעה היא הפועל יוצא של מה שיש לכם במודע ותת המודע, חוויות רגשות, ידיעות ומעשה) ועל מנת להטמיע שינויים שיישארו, אצטרך למעשה לדבר אל תת המודע שלכם וממש לשכנע אותו, בטענותיי הצודקות או מדוע כדאי לכם לאמץ שינוי כזה או אחר.

החלום שלי באמצעות כתיבת הטורים פה באתר יחד עם חברותיי לקורס, הוא לשנות ממש קצת, את דרך החשיבה שלכם ולאפשר לכם בעצמכם לקבל מידע שיידבר אל התודעה שלכם וכך בסופו של דבר, בעוד אתם מכינים את  הקפה שלכם אוטומטית תפחיתו אפילו חצי כפית סוכר, או תפחיתו מכמות הסוכר במתכון המקורי של העוגה וכך אתם תשפיעו על משק כנפי הפרפר.

בהצלחה לנו וניפגש בטור הבא ☺

ורד סהר, פייסבוק

תושבת אשדוד ובוגרת קורס ״שלא יאכילו אתכם ג׳אנק״,תזונה בת-קיימא,  בריאות ואיכות הסביבה,  אשדוד 2017

*המידע בעמוד זה נכתב על ידי משתתפי הקורס העירוני ואושר על ידי צוות הקורס ומומחיות בתחום הבריאות, הסביבה והתזונה. אין לראות במידע המלצה לשימוש בתרופה, מוצר רפואי או עצה משפטית ו/או רפואית כזו או אחרת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: הלב שלכם קורא לי / ורד סהר

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*