אסור לכם לפספס את הטיול הזה!

אסור לכם לפספס את הטיול הזה!

אם אתם תרים אחר היעד הבא שלכם לטיול בלתי נשכח בחו"ל, ומעוניינים בהרפתקה גדולה מהחיים ובלתי נשכחת, שכוללת מפגש עם בעלי חיים, שבטים מסתוריים, נופים עוצרי נשימה – אפריקה תעלה על הציפיות שלכם.
בשנים האחרונות יותר ויותר יוצאים למסע ליבשת השחורה והגדולה שגדושה בחוויות מכל הסוגים ובכל הסגנונות ויכולה להתאים לכל הרכב – זוגי, משפחתי, חברים, שוחרי מסעות.

טיולים לאפריקה https://travelwithrachel.co.il/ מציעים התנסויות ופעילויות מגניבות על רקע של תפאורה מרהיבה ואפריקה משלבת בין כל כך הרבה עולמות, שכל שצריך זה רק לבחור את היעד, המסלולים או לשלב בין כל האפשרויות ליצירת חוויה בלתי נשכחת.
לפניכם מספר אטרקציות שוות וכיצד לארגן טיול מושלם באפריקה המסעירה בהתאמה אישית לצרכים ולרצונות שלכם:

מסעות ספארי

חוויית הספארי היא חלק בלתי נפרד מהחוויה האפריקאית שלכם, זו הזדמנות פז לחזות בבעלי חיים במרחב המחיה הטבעי שלהם בדרך בלתי אמצעית כאשר נוסעים ברכבי שטח פתוחים ומתמזגים עם הנוף ומקבלים מושג על אורחות החיים של בעלי החיים ומתבוננים בהם הכי מקרוב שאפשר.
תחושה שאתם באחד מהפרקים של נשיונל ג'יאוגרפיק – לאפריקה יש את חמשת הגדולים ויש את 5 הקטנים ואם יהיה לכם מזל ותתכננו גם את הטיול היטב תוכלו לראות רבים מהם בשמורות הטבע המדהימות של אפריקה.

בין יערות הגשם להרים

הטבע של אפריקה כל כך מגוון שלא תפסיקו להתלהב מתנאי השטח המשתנים ומהאוצרות הגיאולוגיים. ניתן לטפס על הרים במסלולים בדרגות קושי שונות, להעפיל לפסגה לאמיצים ולאלה בכושר או להישאר למטה ולצפות בפסגת החרוט של הקילימנג'רו המפורסם. כמו כן, לשוט בנהרות וליהנות על שפת אגמים צלולים או לצאת לטראקים שונים בין יערות הגשם המדהימים.

חוויה אנתרופולוגית ותרבותית

אפריקה מציעה לכם הזדמנות ייחודית להכיר תרבויות אחרות בדמות שבטים מסתוריים. אפשר להתארח אצל בית טיפוסי של אחד מבני השבט או אפילו להשתתף בטקס ייחודי ססגוני ומלהיב עם מוסיקה וריקודים, סדנת תכשיטים ואפילו לבקר בבית ספר של השבטים על מנת להכיר איך הם מנהלים את חייהם וגם להכיר את הילדים, שיטות החינוך והמשחק.

בטן גב או אקסטרים? אתם בוחרים

היופי ביבשת הוא כאמור שהיא טומנת בחובה אינספור סוגים של פעילויות ואפשר לנדוד בין היבשת לאיים, ליהנות מאקשן בים וביבשה או פשוט לתפוס שלווה.
ניתן להתנסות במצנחי רחיפה, גלישת גלים, טראקים וטיפוס הרים, אומגה מדהימה או לרבוץ על החול הלבן באי זנזיבר היכן שהמים הצלולים כבדולח פוגשים את קו היבשה ומטעי תבלינים נפלאים מצילים והיכלי הספא רוחשים מעיסויים על בסיס תבלינים ארומאטיים.

בכל תקציב ובכל סגנון לינה

אינסוף האפשרויות מאפשר גם לבנות תוכנית מסע גמישה עם פעילויות שונות ובטווח רחב של תקציבים כך שתוכלו להקצות מראש את הסכום שאתם מייעדים למסע וגם להחליט איך תלונו בקמפינג או בלודג' מפואר לפי היעדים השונים והישג ידכם. כנ"ל אם להסתובב עם מדריכים במשך כל הטיול או גם לבלות זמן עצמאי.

תכנון מקצועי שעושה הבדל

זכרו שיותר מורכב לנווט ביבשת אם לא מכירים את השטח והאנשים וכדי להפיק את המקסימום מהטיול שלכם באפריקה חשוב לפנות למומחים שידעו לבנות ולתכנן עבורכם בתפירה אישית טיולים לאפריקה שיהיו בדיוק מה שחיפשתם ומעבר לכך. לטייל עם רייצ'ל היא הכתובת עבורכם. רייצ'ל חיה באפריקה ומכירה אותה על בוריה ותדעי לארגן עבורכם טיול מותאם לכם לפי תקציב, זמן, הרכב המטיילים, סגנון הפעילויות והלינה ביעדי אפריקה המבוקשים ביותר – נקודת הזינוק שלכם לטיול מדהים ביבשת הגדולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*