אירוח בין מגזרי ב"יובל"

אירוח בין מגזרי ב"יובל"

אירוח וקירוב לבבות בבית ספר "היובל" הוא כבר מסורת קבועה בלוח השנה הבית ספרי. במהלך השנה הם מארחים ומתארחים בבתי ספר ממגזרים שונים, חושפים ונחשפים לאורחות חיים חדשים, לומדים ומלמדים על האחר והשונות ופועלים בדרך של מפגשי חברה ואירוח כדי לקרב לבבות מתוך רגשי כבוד ואהדה.

בית ספר היובל חרט על דגלו החינוכי ערכים של שוויון, אחווה וקבלת השונה, כדרך חיים לאורם גדלים ומתחנכים תלמידי בית הספר. הדברים באים לידי ביטוי במגוון פעילויות בתוך בית הספר ומחוצה לה. במסגרת זו וכמיטב המסורת הבית ספרית, גם השנה התקיימו פגישות בין תלמידי "היובל" לבין תלמידים ממגזרים שונים, כאשר התלמידים מארחים ומתארחים, לסירוגין, בבתי ספר אחרים ברחבי הארץ.

תכנית האירוחים החלה השנה מיד עם בוא החורף ולפני כחודשיים תלמידי שכבה ו' של בית הספר התארחו בכפר הדרוזי מג'אר, בבית ספר ״אלמנסורה״, והתקבלו שם בכבוד גדול. אתמול, מועצת תלמידי "היובל" אירחה את תלמידי בית ספר "סלאח א-דין" מרהט והכינו להם תכנית מרתקת.

המועד שנבחר ליום האירוח היה ט"ו בשבט, חג האילנות שלנו. חג זה מסמל את קשר האדם לטבע ולצומח ומרמז על הפריחה העתידה בעונת האביב הקרב ובא. חג זה נאה ויאה למפגשי חברה, לפעילות כייפית ולהתקרבות הדדית וטבעי היה שהמפגש עם תלמידי רהט ייערך באוירה חגיגית וידידותית. כך המתינה לאורחים פעילות מגוונת בתוככי בית הספר ובין היתר הם נטלו חלק פעיל בטקס ט"ו בשבט ורקדו לכבודנו לצליליו של שיר מקסים בשפה הערבית.

"היה זה מרגש מאד לראות ילדים-חברים, ללא הבדל כלשהו, שווים בין שווים נעמדים ושרים יחד את התקווה" אומרים בבית הספר, ומנהלת בית הספר גב' פנינה ויינשטיין שיתפה את כולם בתחושת הגאווה המלווה אותה, כאשר היא מתבוננת בתלמידים ובצוות החינוכי ומבינה כי "שוויון" ו"קבלת האחר" בבית ספרה אינם בבחינת מושגים אלא דרך חיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*