איך להפיק אירוע בוטיק בסגנון אורבני

איך להפיק אירוע בוטיק בסגנון אורבני

השאיפה של רבים היא שהאירוע שלהם יהיה שונה ואחר מכל מה שאחרים חוו בעבר.
היום, יותר מתמיד, עם אולמות אירועים מוקפדים בסטנדרטים גבוהים ובעיצובים בלתי שגרתיים, אפשר בהחלט להפיק חגיגה מקורית ויוצאת דופן ואפילו בתקציב שפוי.

אירוע בוטיק הוא גרסה של אירוע קטן ואינטימי בו רשימת המוזמנים מצומצמת עד לאנשים הקרובים ביותר. כך שמבחינה תקציבית אפשר לבחור שטח קטן יותר ולהשקיע בכל החומרים שהופכים את החגיגה להצלחה מסחררת: חוויה קולינארית, מקום יפהפה ופוטוגני, שירות VIP, טכנולוגיה מתקדמת.

לא חייבים לצאת אל חיק הטבע על מנת להשיג אווירה פסטורלית ורומנטית, ניתן להפיק אירוע בניחוח אורבני ממש בלב העיר ויחד עם זאת, להרגיש את השלווה העוטפת מכל הכיוונים כאילו אתם בכלל במקום אחר.
לפניכם מספר טיפים איך לתכנן ולהוציא אל הפועל חגיגת בוטיק עירונית מדויקת ומוצלחת:

בחירה נבונה של הלוקיישן

בשלב הראשון, חשוב להתמקד באזור גיאוגרפי שיאפשר לכם לחגוג בלב עיר גדולה אשר קרובה לאפיקי תחבורה נוחים, כך שהאורחים יוכלו להגיע בקלות מאזורים שונים.
למשל אולם אירועים בראשל"צ בו שמספק מחד את הווי העיר הגדולה ומצד שני, מחובר לחוף הים ומעוצב בדרך שמביאה את החוץ אל הפנים ומאפשרת לשמוח תחת כיפת השמיים ובאוויר הפתוח לצד מרחב סגור ממוזג שמתאים לכל עונה. בבחירת אולם אירועים בראשל"צ התייחסו גם לגודל המקום ווודאו שהוא אופטימאלי עבור אירוע קטן אך לא חלילה צפוף.

כשאירופה הקלאסית פוגשת את ניו יורק התוססת

בשלב השני, כדאי לבחור מקום שלא רק ממוקם באזור אטרקטיבי להגעה אלא גם מעוצב בדרך מעוררת השראה שמאפשרת לספוג אווירה. לדוגמא, כמו לופט ניו יורקי טיפוסי ביחד עם האותנטיות של אירופה הקלאסית, עיצוב שמנתק מהשגרה ומכניס למציאות מקבילה בה האורחים מרגישים בחו"ל מבלי לצאת מגבולות המדינה.
אסתטיקה מוקפדת הניכרת בכל פרט ופרט מהתפאורה דרך הצמחייה המטופחת ועד הריהוט האלגנטי, גופי תאורה מרשימים, ארכיטקטורה יוצאת מן הכלל.

לא מתפשרים על קולינריה משובחת

הצד הגסטרונומי מהווה רכיב משמעותי בהצלחתו של אירוע בוטיק וחשוב לבחור מקום שמתופעל על ידי שף או צוות מטבח, שיודע להפגין ביצועים מוקפדים ומרשימים בעבודה עם חומרי גלם עונתיים, שנבחרו בקפידה וליצור מנות מדוגמות מההיבט האסתטי ולא פחות חשוב מכך – טעימות להפליא. אפשר ללכת על קונספט של הגשה ישירות לשולחנות או בופה עשיר והעיקר, שיהיה אומנותי ומעורר תיאבון ושאף אחד לא יצא רעב וכולם יחושו שההשקעה באה לידי ביטוי בכל צלחת ובכל מנה.

חופה מרשימה ופינות חמד קסומות

אל תתנו לאורבניות להטעות אתכם ואפשר להרגיש את הצביון הכפרי באולמות אירועים בוטיקיים אורבניים שיודעים למזג בהרמוניה בין שני העולמות. וודאו שכל פינה היא קסומה ומאפשרת לאורחים לתפוס רגיעה ובמיוחד שאזור החופה עטוף בצמחייה ונראה מרהיב ומלהיב במיוחד.

טכנולוגיה מתקדמת ויחס אישי מקצועי

חלק בלתי נפרד מההצלחה של האירוע קשורה באפקטים שתרצו ליצור ממערכת סאונד מתקדמת שמאפשרת להשמיע מוסיקה נעימה שמשנה את הקצב לפי שלבי החגיגה, משלב קבלת הפנים דרך החופה, הסעודה וכמובן – מסיבת הריקודים וכן אפקטים של תאורה כך שברגע שיורד החושך, ניתן יהיה להאיר את המרחבים באור קסום שמוסיף נופך רומנטי ותורם לאווירה.
אל תוותרו גם על היחס של צוות המקום הן בתהליך ההפקה והתכנון והן בשלב הביצוע, הליווי האישי והמסור, היחס האדיב בזמן אמת, כדי שיהיה מי שיטפל באורחים וגם בכם ויוודא שהכל פועל כשורה, על פי התוכנית וכולם יצאו בתחושה טובה שזה היה אירוע פשוט נפלא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*