איך להלביש את הבית ברכות לכבוד החורף

איך להלביש את הבית ברכות לכבוד החורף

העונה הקרה מביאה עמה את הכמיהה להוסיף נגיעות של חמימות לסביבת המגורים. ליצור מעטפת של שלווה ואווירה קסומה בכל החדרים.
פריטי טקסטיל הם בדיוק מה שחיפשתם על מנת להוציא את החזון אל הפועל והם מגיעים בשלל ווריאציות מעוצבות ומסוגננות, מחומרי גלם משובחים ויוצרים מרחב של חום ואהבה מכל הכיוונים.

אם ברצונכם להלביש את הבית מרצפה עד התקרה, המדריך השימושי הבא יעזור לכם במשימה.

מחממים את הרצפה

עם פרוץ החורף, הרצפה נעשית יותר קרה והדרך האולטימטיבית להוסיף ריפוד להשגת מדרך נעים היא באמצעות פריסתם של שטיחים על גבי הרצפה.
בכוחם של שטיחים גם להגדיר את המרחב, ליצור חיץ והפרדה ולסמן אזורים בשטח ולהוסיף שכבת בידוד תרמית נוספת לחדר ושטיח גם תורם לבידוד האקוסטי.
כדי לשמור על אווריריות ובהירות ואור בחלל, כדאי לבחור שטיחים במראה נקי בקווים ישרים בגוונים בהירים דוגמת לבן, שמנת, בז' או אפרפר ואפשר לבחור דגמים בעלי מרקם גיאומטרי להוספת טוויסט מעניין.
העיצוב הנורדי נחשב לאחד האהובים והמרגיעים ועבור מי שחושש מהצטברות אבק, ישנם שטיחים העשויים מצמר וכותנה קלים לתחזוקה ועמידים בפני לכלוך. צמר נחשב לחומר אנטי סטטי שאינו סופג לחות ולכן, תורם מאוד לתחושת החמימות גם כאשר הטמפרטורות צונחות.
חשבו על הספוט האולטימטיבי לפריסת השטיחים בין אם למרגלות מערכת הישיבה או המיטה או בכניסה לחלל.

טאץ' של יופי וחמימות

כריות נוי מהוות את הפריט הדקורטיבי המושלם לכל מיטה, ספה או כורסה ומגיעות בשלל עיצובים בטווח רחב של צורות – מלבנים, ריבועים, גלילים ועוד.
כל שצריך זה לבחור כריות ולשים לב לחומר גלם ממנו הן עשויות דוגמת פשתן, שנחשב לחומר טבעי ונושם, רך, מלטף ונעים למגע.
מדדו את הכרית והחליטו אם לשלב יותר מכרית אחת אלא ממש לרפד את המרבץ בשלל כריות להשגת נוחות מקסימלית. אפשר לבחור בגוון מעודן וניטראלי כדי לשמור על מראה שקט, מאוזן ומאופק.

כיסוי בנגיעה אחרת

אין כמו לשבת על הכורסה או להשתרע על הספה ולהתכסות בשמיכה נעימה שעוטפת בחמימות מלטפת מכל הכיוונים.
השמיכה היא לא רק פריט פונקציונאלי אלא גם מוסיפה שכבה מעניינת ורובד חינני נוסף לספה. אפשר למצוא שמיכת איכותיות מצמר, שכאמור נחשב לחומר אנטי סטטי או עבור מי שמחפשת שכבה דקה יותר, שמיכה שעשויה מכותנה אורגנית קלילה.

לעטות וילונות – לעטר את הפתחים

אם ברצונכם להוסיף חמימות על הפתחים, לאטום אותם כך טוב יותר, ווילונות הם בדיוק מה שחיפשתם. קולקציות הווילונות מציגות דגמים מרגשים ממגוון רחב של חומרים בצביון נקי או מעוטר בצבעוניות ורסטילית ואפשר להחליט אם אלה יהיו וילונות שקופים שמאפשרים גם מעבר של אור יום טבעי מבעדם או ווילונות כבדים ואטומים יותר, גולשים כלפי מטה ונוגעים ברצפה או בדיוק במידות של הפתחים. ישנן גרסאות לחדרי שינה ולסלון וכן גרסאות עליזות ושובבות לחדרי הילדים.

להרגיש כמו בספא

דרך נהדרת לחמימות אקסטרה ותחושה משגעת היא באמצעות מגבות שגם תורמות למראה של חלל הרחצה כאשר הן תלויות או מקופלות כמו חיילים בשורה על המדף וגם משמשות את דיירי הבית לאחר כל טבילה או מקלחת.
העדיפו מגבות העשויות מכותנה אורגנית, טבעית, נושמת, רכה ונעימה למגע בפלטת הגוונים שתתמזג היטב בחדר כמו גווני אדמה או גוונים פסטליים רכים.

חפשו פינות ריקות, פריטי טקסטיל איכותיים, נגיעות של בד למגע רך ומלטף להום סטיילינג מנצח לבית שלכם לכבוד החורף שבא ותיהנו מסביבה חמה, עוטפת, נעימה ורגועה לאורך כל העונה הקרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*