איך בוחרים תיק צד פרקטי?

איך בוחרים תיק צד פרקטי?

קשה לדמיין את החיים בלי תיקים – תיק הוא הפרטנר הנאמן שמלווה אותנו לכל מקום, ליום יום, לאירועים מיוחדים, מכיל את כל מה שאנחנו רוצים לשמור בהישג יד ומהווה פריט עיצובי מסוגנן שמשדרג כל הופעה.
קיימים דגמים מכל הסוגים והסגנונות בשלל צבעים בעיצובים מרשימים, על-זמניים או כאלה שמאמצים את הטרנדים המתחלפים וכאשר מחפשים פריט, אין ספק שתיק צד הוא אחד האהובים בזירה.

תיקי צד לנשים נחשבים לסופר פרקטיים ובעלי אסתטיקה ייחודית המשתנה בהתאם למגמות המתחלפות. תיק צד מאופיין ברצועה ארוכה התלויה על הכתף לתמיכה והוא נחשב לאופנתי ונוח להפליא.

כיצד תבחרו תיק צד איכותי ועל מה לשים דגש בתהליך הרכישה? מהשילוב עם המראה דרך חומר הגלם ועד הסגנון. טיפים שיעזרו לכם לתקתק הופעה ולהצטייד בדגם מנצח.

תלוי ברצועה

הרצועה היא אלמנט חשוב שמשפיע על הלבישה של הפריט ועל המראה המתקבל. רצועות רחבות יעניקו תמיכה גבוהה יותר מרצועה דקה, אך יש לשים לב שהרצועה הרחבה לא צמודה או לוחצת מדי על הכתף ולא מעמיסה עליה וגם לא לוחצת באזור בית השחי.
רצועה קצרה תיצור מראה של פריט קרוב יותר לגוף מאשר רצועה ארוכה רפויה. כדאי לבחור רצועה שאפשר לכוונן, להאריך או לקצר לפי העדפה, כל פעם מחדש כך שהפריט לא יחליק מטה.
שימו לב שישנם גם דגמים שמגיעים יחד עם רצועה גם עם ידית נשיאה כך שאפשר לבחור איך לאחוז או ללבוש את הדגם וישנם דגמים שאפשר ללבוש גם כתיק בעל רצועה אלכסונית לצורך נשיאה גם בצורת הצלבה.

מרחב אחסון וחלוקה נוחה

גודל הפריט אף הוא מהווה שיקול חשוב בתהליך הבחירה והוא תלוי בתכולה שתרצו לשאת עמכם וכמובן כמה מרווח תרצו שהוא יהיה. האם מדובר בפריט שיכול להכיל מחשב נייד או תיק קומפקטי יותר. שימו לב לחלוקה הפנימית ולכיסים חיצוניים לאחסון שימושי ויעיל של הפריטים וכן על הדרך בה הפריט נסגר ונפתח באמצעות אבזמים, רוכסן, קלפה עם מגנטים וכדומה. שימו לב האם ישנם כיסים ותאים ייעודיים, למשל, לסמארטפון, מפתחות, מחברות, נרתיק איפור, מה הגודל, האם ההפרדה מתבצעת באמצעות תאים פתוחים או סגירה ברוכסנים.
אם אתם מרבים בתנועה, בחרו תיק קל משקל ואם אתם זקוקים לו בעיקר לאחסון של פריטים רבים – בחרו פריט שיוכל להכיל כל מה שצריך. בכל מקרה, תמיד התייחסו למפרט המידות של הפריט כולל רוחב, גובה ועומק.

לשאת בסטייל

אל תשכחו להתייחס לצורניות ולמבנה של הפריט כשאפשר ליהנות מהיצע מסחרר של דגמים בצורות מעניינות – מלבן, ריבוע, משולש, עיגול וצורניות אמורפית. בין המבנים הפופולאריים אפשר למצוא תיקי חבית בצורת גליל או פריטי נווד ושליח רחבים במיוחד.
חומר הגלם הוא חלק בלתי נפרד ממערך השיקולים. קנבס במראה יומיומי, עור איכותי בעל תוחלת חיים ארוכה ועמידות בפני רטיבות, טקסטורה אחידה או מחוספסת, מראה מינימליסטי או מראה דרמטי, וכמובן, צבעוניות – אם תרצו זריקת צבע נועזת בכתום, אדום, ורוד, סגול או גוונים מאופקים להופעה שקטה וסולידית יותר כגון בז', שחור, לבן, קאמל.
ישנם פריטים מעוטרים באקססוריז שמוסיפים טאץ' מסוגנן כמו אבזמים מוזהבים, ניטים מחודדים, פרנזים, חרוזים צבעוניים ועוד. אפשר להתאים אלמנט או גוון שחוזר בפריט לאאוטפיט הכולל.

לא מתפשרים על איכות

רכישת תיק היא לרוב רכישה לא זולה וגם בוודאי תרצו פריט שיחזיק מעמד זמן רב וישרת אתכם בנאמנות ולכן, כדאי להקפיד לרכוש פריט פרקטי ואיכותי מאתר מוביל המציע מגוון רחב של דגמים בשלל עיצובים וגוונים. עברו היטב על המפרט הטכני ואז החליטו מה יהיה תיק הצד הבא שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*