אייל גולן במופע לא פשוט באמפי באשדוד

אייל גולן במופע לא פשוט באמפי באשדוד

שעות ספורות אחרי שסבו של אייל גולן הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד, גולן עלה להופיע באמפי באשדוד. במהלך המופע ירד גולן אל הקהל, התיישב ליד ביתו של כוכב הסרט "מהיר ועצבני" ושר עם ביתו הקטנה. מופע נוסף יתקיים ביום האחרון של החופש הגדול באמפי באשדוד- 31.8

אייל גולן, פתח את המופע עם השיר "באתי אליך" ומיד לאחר מכן שני שירים מאלבומו החדש "זה לא פשוט להיות פשוט". לבוש בחליפה כחולה עם הרכב מלא של נגנים על הבמה קיים מופע חדש של האלבום החדש  כשבקהל שניים מבניו ושחקני הפועל מרמורק. 

גולן, כמו שרק הוא יודע מתחיל גבוה ורק מגביר במהלך כל המופע ונותן שואו ומלהטט מול הקהל ויחד עם חבריו על הבמה. בחורות שרצות לבמה לנסות לעשות סלפי… ומיד אחרי הפתיחה הקהל עמד על הרגליים עם הידיים והכפיים באווירמדהים כמה שירים אפשר לכתוב ולבצע על אהבה, חוסר באהבה, לב שבור, הבטחות לנצח נצחים והבטחות לחצות ימים ולהוריד גשמים באמצע השרב. בין אם גולן רק מבצע, נדמה שאורח חייו מספק לכותביו חומרים שמתכתבים נהדר ומצליחים לגעת באוכלוסיה גדולה בעוצמה גדולה ומלאת ריגושים.

IMG_8608

שיא הערב היה ביצוע משותף של גולן יחד עם ביתו של השחקן טייריס גיבסון, כוכב הסרט "מהיר ועצבני". טייריס העלאה בעמוד הפייסבוק שלו בקשה חריגה של ביתו שנמצאת בביקור בישראל, להיות במופע של אייל גולן באשדודהסטטוס, הגיע לידיעת גולן, ואנשיו מיהרו ליצור קשר עם משפחת גיבסון ולהזמין אותם למופע. במהלך המופע ירד גולן אל ביתו של גיבסון והקדיש לה שיר, אותו הוא שר יחד עימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*