רוצה אייל גולן? תתייבש עד 1:00 בלילה.

רוצה אייל גולן? תתייבש עד 1:00 בלילה.

לוח ההופעות של אייל גולן ככל הנראה עמוס משחשבנו, העיר החמישית בגודלה נאלצה להידחק לסוף הרשימה תמורת סכום סימלי של 160,000 ש״ח. רק שכבודו ולוח זמנים לא ממש מחוברים והמשפחות באשדוד יצטרכו למצוא דרך להעביר את הזמן עד שכבודו יואיל בטובו לתכנן מסלול מחדש ולהגיע ב-40 דקות איחור. תיסלם וסינגולדה עשו את שלהם כאטרקציה המרכזית, גם מופע זיקוקי הדינור סיפק את הסחורה אך מה שנשאר כדי להשלים את החגיגה זה שאייל גולן יואיל בטובו לנחות באשדוד. בזמן.

היות וזו הפעם החמישית של אייל גולן באשדוד אז הוא מרגיש כבר בבית, ״אפשר לדפוק איחור לאשדוד הם אחל׳ה, אני מכיר שם את כולם״ כך בטח חשב לעצמו האומן שחזר מהכפור.

על הערכים המייצגים את אייל גולן לא ארחיב, עיריית אשדוד תוכל תמיד להיתלות בזיכויו של בית המשפט ותתעלם מהדברים בהם הודה אייל שעשה ואף טרח להתנצל.

נכון שהוא נחשב לאומן המצליח ביותר היום בשוק, ונכון שהוא התפוח אדמה הכי לוהט בשואו ביזנס וכן, אשדודים אוהבים את גולן (לא כל אחד ימלא 5 פעמים משכן ואמפי באשדוד) אז למה לתת להם להתענות במזג אוויר חורפי עד השעה 1:30 לפנות בוקר? למה לא להביא אותו כמופע מרכזי מיד אחרי הזיקוקין ואת המופע הסוגר לעשות למבוגרים יותר שלא צריכים ילדים רדומים על הכתפיים במופע קצבי ושמח כדוגמאת מה שקרה עם אייל גולן.

הרשת החברתית געשה בבוקר שאחרי בטענה שהרבה נאלצו לעזוב בגלל הילדים או בגלל הקור המקפיא של השעה המאוחרת ״למי יש כח לשיר ב1:30 בלילה״ טענה אחת הגולשות. רבים נוספים דרשו לא לשלם לאומן אך זה כמובן אינו אירוע פרטי והכסף כבר מזמן בחשבונו של גולן, הייתם, לא הייתם, נהניתם או לא, מה שבטוח ששילמתם. בגדול.

צילום: odrey

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*