איזכורון קל לנושא השבת במצע של כצנלסון

איזכורון קל לנושא השבת במצע של כצנלסון

הוא כבר הבטיח להזיז בעצמו מחסומים ברובע ז׳, לא ויתר על אף הפגנה והיה נוכח בכל מאבקי השבת. היה נראה ששמעון כצנלסון יהיה התקווה החילונית של כל מי שמחפש מישהו שיגיד את האמת שלו וילך על קמפיין חילוני ויעמוד באופן חזיתי מול הגוש החרדי.

אחרי שהאשימו את לסרי כמשת״פ של החרדים ורכבו על השקט של הלן גלבר בזמן המאבק על הדוחות בשבת יוצא כצנלסון עם המצע שלו, מצע שלא מופיע בו סעיף של מלחמה בכפייה הדתית כסעיף דגל וההתייחסות היחידה שנוגעת בתפוח האדמה הלוהט מופיעה בסעיף פנאי ובילוי עם סעיף אחד בלבד המתייחס למתנ״סים בשבתות: (הפעלת מתנ"סים בשבתות לטובת פעילויות חברתיות ותרבותיות).

אזכורים נוספים מוזכרים כדרך אגב ללא איזכור המילה שבת, לדוגמא בספורט מציע כצנלסון במצע שמתקני הספורט יהיו פתוחים 7 ימים בשבוע מה שכבר קורה במרבית המתקנים כבר היום, לגבי מוסדות התרבות מדובר במשהו שכבר קיים בחוק העזר העירוני, דבר שיוכל בהחלט לממש במידה וייבחר.

סעיף הדיור הוא הסעיף היצירתי ביותר במצע של כצנלסון, הוא מכיל כמה רעיונות שהבולטים שבהם הם ביטול פרוייקטים מהסכם הגג עליו חתם לסרי לפני מס׳ חודשים מול שר האוצר ונשאלת השאלה האם ההסכם ניתן לביטול או שמדובר בהבטחה חסרת משמעות.

עוד היילטים ממצע הדיור:

  • בניית דיור בר השגה לצעירים ומשפחות צעירות על-ידי חברות עירוניות.
  • בניית דירות (70-75 מ"ר) למשפחות צעירות להשכרה.
  • בניית דירות מגורים מודרניות לצעירים בודדים בסגנון של Smart Studio.
  • הקמת קרן עירונית לתחזוקה של בניינים וותיקים.
  • עידוד ותמריצים ליזמים בתחום התחדשות עירונית (תמ"א 38) בשכונות ותיקות ועוד…

נושאים נוספים שלא קשורים לדת ומדינה אותם הציג כצנלסון במצע הם: תעסוקה, חינוך, תחבורה, רווחה, ביטחון אישי, ספורט ותרבות, איכות הסביבה, פנאי ובילוי.

צילום: מתוך אתר האינטרנט

00

maccabi

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*