איזה בעלי מקצוע צריכים ביטוח מנהלים באשדוד

איזה בעלי מקצוע צריכים ביטוח מנהלים באשדוד

ביטוחים מאפשרים את קיומו של השוק המודרני. הם מאפשרים ליזמים ולאנשים פרטיים לקחת יוזמות תוך נטילת סיכונים, לבנות, לטעת ולתכנן קדימה, תוך ידיעה כי במקרה שהסיכון יתממש הביטוח יכסה לפחות חלק מהנזק. אחד הביטוחים החשובים ביותר במשק, הוא ביטוח מנהלים לבעלי מקצוע. במאמר זה ננסה לברר איזה בעלי מקצוע צריכים ביטוח מנהלים באשדוד.

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים הינו מודל לביטוח חיים המשמש גם בתחליף לביטוח פנסיוני. ביטוח מנהלים באשדוד נועד להבטיח למבוטח פיצוי במקרה שייבצר ממנו להמשיך לעבוד. כאשר ביטוח מנהלים באשדוד נעשה כביטוח חיים, הפוליסה מבטיחה פיצוי משמעותי לשארים במידה שבעל המקצוע באשדוד ימצא את מותו. פוליסת ביטוח מנהלים המחליפה ביטוח פנסיוני, מבטיחה לעובד קצבה חודשית לאחר הפרישה שלו.

פוליסה נוספת בביטוח מנהלים באשדוד, היא פוליסת אובדן כושר עבודה. במקרים של תאונות או מחלות המונעות מבעל המקצוע באשדוד להמשיך לעבוד, הביטוח יפצה את המבוטח וישלם לו את שכרו עקב אבדן כושר ההשתכרות שלו.

הפרשה חודשית

כדי לזכות לפוליסת ביטוח מנהלים באשדוד, בין אם בתור ביטוח חיים ובין אם כתחליף לביטוח פנסיוני, בעל המקצוע נדרש להפריש כסף לחברת הביטוח מידי חודש בחודשו. את הכסף המופרש חברת הביטוח תשקיע בשוק ההון במטרה להניב ממנו תשואות יפות אשר גם אתם תהנו מהם, עם מימוש הביטוח. כך בנוי ביטוח מנהלים המיועד בראש ובראשונה לבעלי מקצוע. כעת נבין איזה בעלי מקצוע צריכים ביטוח מנהלים באשדוד.

אינסטלטורים

עבודות אינסטלציה הינן עבודות פיזיות וקשות. שרברב מקצועי באשדוד העוסק באינסטלציה מאמץ את גופו מידי יום כדי להעניק שירות מסור ומקצועי ללקוחותיו. פעמים רבות, עליו לסחוב ציוד כבד במדרגות עד להגעה לדירת הלקוח. בפעמים אחרות הוא ייאלץ להתכופף לזמן ממושך כדי לבצע את התיקון.

המאפיין הפיזי, אם כן, הינו מאפיין מובהק של עבודות האינסטלציה. בשלב זה או אחר, הגוף של בעל מקצוע באשדוד העוסק באינסטלציה יאותת לו כי הגיעה העת לפרוש. בשלב זה, הוא יצטרך מקור הכנסה כדי להתפרנס ממנו. מקור הכנסה זה יהיה ביטוח מנהלים באשדוד. אם כן, בעלי מקצוע הצריכים ביטוח מנהלים באשדוד הם אינסטלטורים תחילה.

עובדי בניין

עבודה בבנייה היא עבודה בסיכון גבוה יחסית לפציעות. בעלי מקצוע העובדים בין פיגומים, על גגות או סביב מדרגות ללא מעקה, עלולים ליפול, להיפצע ולחוות אבדן כושר השתכרות. הפציעות בענף הבניין הינן שכיחות יחסית לענפים אחרים ומכיוון שזהו המצב ואלו הם פני הדברים, בעל מקצוע באשדוד העוסק בענף הבניין צריך להביא פציעות בחשבון.

הבאת הפציעות בחשבון תיעשה על ידי רכישת פוליסת ביטוח מנהלים באשדוד. חשוב לשים לב כי רוכשים פוליסת ביטוח מנהלים באשדוד הכוללת פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות שכן זו הסכנה המשמעותית אליה חשוף העובד במקרים אלו. אם כן, בעלי מקצוע הצריכים ביטוח מנהלים באשדוד הם בעלי מקצוע העוסקים בענף הבניין.

ענף הרכב

גם בעל מקצוע בענף הרכב באשדוד חשוף למגוון סיכונים. הכביש, כידוע, עלול להיות מקום מסוכן למדי והוא גובה קורבנות רבים יותר מאשר מלחמות ישראל ופעולות האיבה גם יחד. לכן, בעלי מקצוע המצויים על הכביש במסגרת עבודתם, דוגמת מורי נהיגה או נהגי מוניות, צריכים להביא בחשבון פציעות אשר יגרמו להם לאובדן כושר השתכרות.

גם בעלי מקצוע אלו יצטרכו ביטוח מנהלים באשדוד אשר מגן מפני אבדן כושר השתכרות כדי להתמודד עם הסיכונים. אם כן, בעלי מקצוע נוספים הצריכים ביטוח מנהלים באשדוד הם נהגי מוניות ומורי נהיגה.

עובדי ניקיון

גם מנהלים של חברות ניקיון נצרכים לבטח את עצמם בביטוח מנהלים. חברות המבצעות ניקוי מרצפות באשדוד או כל ניקוי אחר, יבטחו את עצמם בסוג ביטוח זה. במסגרת עבודתם, חברות ניקיון המרצפות ינקו את מרצפות הדירות של לקוחותיהם בצורה מקצועית עם המכשור המתקדם בשוק.  הניקיון יכול להיות לפני כניסה לנכס אך גם לאחר הכניסה.

שירותי פריצה באשדוד

פורץ דלתות באשדוד נדרש להשתמש בכלי עבודה מאסיביים ולבצע קידוחים מורכבים פעמים רבות, מה שמציב אותם בסיכון. פורץ דלתות מקצועי יידע לפרוץ במהירות וביעילות דלתות חוץ ודלתות פנים של בית, דלתות רכב וכן כספות.

בעלי הכנסות גבוהות

בעלי מקצוע בעלי הכנסות גבוהות לא יכולים לאפשר מצב בו ברגע נפסקות הכנסותיהם. מכיוון שכך, יהיה חשוב להם במיוחד לרכוש לעצמם פוליסת ביטוח מנהלים שתגן עליהם ברגע שיצאו לפנסיה, כאשר יחוו אובדן כושר השתכרות או חלילה כאשר ימצאו את מותם ושארי בשרם יהיו זקוקים לפרנסה כדי להמשיך להתקיים בכבוד. להלן נפרט אודות בעלי מקצוע באשדוד בעלי הכנסות המצדיקות זאת.

עורכי דין

עורכי דין באשדוד הינם בעלי מקצוע המשתכרים במשכורות נאות במיוחד. מכיוון שכך, מוצדק עבורכם לרכוש פוליסת ביטוח מנהלים באשדוד הכוללת גם ביטוח חיים, גם ביטוח פנסיוני וגם פוליסת אבדן כושר השתכרות.

רואי חשבון

בדומה לעורכי הדין, גם רואי החשבון באשדוד משתכרים בשיעורים נאים ומכובדים. מכיוון שזהו המצב ואלו הם פני הדברים, גם לבעלי מקצוע באשדוד שהם רואי חשבון מומלץ לרכוש ביטוח מנהלים באשדוד בעל כיסויים מקסימליים.

יועצי משכנתאות

יועצי משכנתאות באשדוד יבטחו גם הם את עצמם בביטוח משכנתאות. יועץ משכנתא מוסמך באשדוד ידאג להשיג לכם משכנתא מהבנק, בתנאים האטרקטיביים ביותר. היועץ יתמחר את הבנקים השונים ויילחם מולם עד להשגת ההצעה המשתלמת ביותר.

תעשיית ההיי – טק

העובדים בקטר של המשק, תעשיית ההיי טק, הם המשתכרים הגבוהים בעיר. משכך, לא מפתיע כי הם נצרכים לביטוח מנהלים באשדוד המקיף את כל הפגיעות ומכסה מפניהן.

לסיכום

אם כן, מגוון של בעלי מקצוע צריכים ביטוח מנהלים באשדוד. למעשה, כל בעל מקצוע ייהנה מביטוח מנהלים באשדוד ואין צורך להגביל את בעלי המקצוע הצריכים ביטוח מנהלים באשדוד. בהצלחה!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*