אור אדום לצהובים של טפירו

אור אדום לצהובים של טפירו

באשדוד ככל הנראה בנו יותר על נס חנוכה מאשר על יכולת קבוצתית או או רצון לנצח. אחד המשחקים החלשים של אשדוד העונה ורק יכולת גרועה של הרצליה מנעה מאשדוד תבוסה שהיתה יכולה לרסק מורלית את הצעירים של טפירו.

אשדוד רדפה אחרי הרצליה כל המשחק ולא הובילה בשום של של המשחק, משחק חלש במיוחד של דניאל יואינג עם אחוזי קליעה גרועים ו-4 נקודות ב-35 דקות משחק.

ג׳קי קארמייקל שהיה התקווה מתחת לסל נתן תנובה של 4 נקודות בלבד ב-17 דקות משחק.

היחידים שהגיעו הערב להרצליה היו צ׳ייס סיימון ואד דניאל שאחראים יחד על 41 נקודות מתוך ה-71. אשדוד איבדה 17 כדורים ואם רק היתה קצת יותר מרוכזת ומאבדת פחות התוצאה היתה אחרת לגמרי.

כפי שציינו כבר אחוזי הקליעה הכלליים של הקבוצה היו מתחת לכל ביקורת, 24 זריקות נכנסו לטבעת מתוך 41 זריקות (מטווח 2 נק׳), מטווח 2 הנקודות רק 4 מ-17.

_TP_1750

בקו העונשין השאירה אשדוד עוד 8 נק׳ עם 11 מתוך 19 זריקות.

אשדוד הקדימה את משחק הליגה מול קרית בו הצליחה לגנוב ניצחון חשוב מאוד מול קרית גת ובכך יוצרת סוג של פגרה, משחק הגביע ב-1 לינואר הוא הדאגה הגדולה של טפירו, ניצחון על חיפה בבית יכול להוביל את העונה הזו לחצי גמר גביע המדינה בארנה בירושלים יחד עם עם 3 קבוצות. הגרלה נוחה או שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה יכולה להביא את העונה הזו משום מקום לשיחזור של העונה הקודמת עם הופעה בגמר גביע המדינה.

לפני שחולמים ישנה עבודת חריש לעשות בקבוצה, הרבה תקוות תולים בנואלס, ולאור היכולת של יואינג הערב וחוסר היציבות/ניסיון של זיו לטפירו אין שלד בטוח לצאת למלחמה, בכל שבוע מגיע חלק של הקבוצה ולעיתים נדירות, שכולם מגיעים מגיעים גם הנצחונות.

אשדוד משלמת מחיר על היעדר מנהיג, זה בולט במיוחד שמאיר טפירו, נמצא כל משחק על הקו ולא לבוש בצהוב ועושה את מה שהוא עושה הכי טוב… להנהיג.

 

 

11/19

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*