אדווה בטיט מאשדוד – להתגאות בה

אדווה בטיט מאשדוד – להתגאות בה

אם ראיתם את אדוה בטיט, תלמידת כיתה י' במקיף י"א, על הבמה בתחרות העולמית לחידון התנ"ך, היה זה משום שהיא זכתה לתעודת הצטיינות עבור זכייתה בתחרות כתיבה יוצרת מעולם התנ"ך. תעודת ההצטיינות הוענקה לה במהלך חידון התנ"ך העולמי, שהתקיים בירושלים, במעמד ראש הממשלה ושר החינוך. כבוד לאשדוד, למקיף א' ולאדווה היקרה.

אדוה בטיט, תלמידת כיתה י' במקיף י"א אשדוד, הביאה כבוד רב לעיר ולתושביה. אדוה אשר השתתפה בתחרות תורה נביאים וכותבים, זכתה לתעודת ההצטיינות לאחר שחיבורה הנפלא הרשים את ועדת השופטים.

תחרות תורה נביאים וכתובים הינה תחרות המעודדת בני נוער לכתוב על סיפורי התנ"ך בשפה עדכנית. "לוקחים סיפור מתקופת המקרא ומתאימים אותו לתקופה שלנו" אומרים בבית הספר. התחרות אשר החלה לפני כמה חודשים, מתנהלת בשלבים: השלב הבית ספרי ממנו עולים שלושה נבחרים לשלב המחוזי ומשם לתחרות הארצית. אדוה בחרה בסיפור המקראי על יעקב רחל ולאה, ושכתבה אותו בשפה המתאימה לעת הזאת.

אדוה, תלמידה בכיתת המצוינים של שכבה י', התבשרה על הזכיה שבוע קודם לטקס והתרגשה מאוד. אדוה אינה רק תלמידה מוכשרת בכיתה מצטיינת אלא גם תלמידה פעילה ב"מגשימים" – תכנית הסייבר הלאומית, מתעניינת מאוד במדעי המחשב ורואה בו את עתידה בדגש על עולם הסייבר.

בכבוד רב ובגאוה גדולה צפו בטקס חבריה וחברותיה, תלמידי בית הספר והמשפחה כמובן, וראו את אדוה עולה על הבמה המכובדת ומקבלת את תעודת ההצטיינות על זכייתה בתחרות. גאווה לעיר, למערכת החינוך ולה. שאפו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*