קייטרינג לחתונה המסמר של הערב

קייטרינג לחתונה המסמר של הערב

אירועים חברתיים, משפחתיים ועסקיים הם חלק מחייו של כל אחד ואחד מאתנו והם צצים להם לאורך כל ימות השנה: הנה פה בר מצווה, שם חתונה או אפילו אירוע מטעם מקום העבודה. אחד הדברים הכי חשובים באירוע ולא משנה אופיו של האירוע יהיה האוכל המוגש. בסופו של יום את  האירוע יזכרו לא בזכות הכלה היפה או בזכות הקונכייה ממנה יצאה הבת של השכן, את האירוע יזכרו בזכות האוכל שהוגש. אין היום אחד שלא יודע שאירוע טוב יקום וייפול על המזון שהוגש, על כמות המנות שזרמו לשולחנות ועל עיצוב כלי ההגשה ונראות השולחן. לכן, לפני שבוחרים מקום לאירוע חשוב לבחור ספק שנותן קייטרינג לחתונה יצירתי ובלתי נשכח.

לא כל הנוצץ זהב בקייטרינג לחתונה

קייטרינג לחתונה חייב להיות חגיגה קולינרית, יצירתית ומגוונת לכל דורש, יחד עם חשיבה מקצועית וניסיון עולמי, כשהם משולבים ביחד הם הופכים ברגע כל אירוע למקורי ומושלם עם טעם של עוד. זאת הסיבה העיקרית לחשיבות איכות הקייטרינג שמוגש והיא קריטית ביותר, על כן חשוב ביותר לתת שימת לב לכמה דגשים כאשר בוחרים ספק קייטרינג ואלו הם:

  • הספק בעל שם בתחום.
  • לספק יש מספיק שנות וותק בתחום.
  • לספק חוות דעת והמלצות חיוביות על אירועים שקיים.
  • הספק מגיע מאזור שקרוב למקום האירוע – סעיף בעל השפעה חשובה על עמידה בלוח זמנים וטריות המזון שיוגש.

orbasar

בימנו כאשר כל המידע מאד זמין ונגיש דרך המחשב, מאד קל להתפתות ולבחור ספק קייטרינג לחתונה על סמך תמונות באינטרנט, כולם נראים טוב והמנות המצולמות גורמות להזיל ריר. לכן, בשביל לא לפספס בגדול בגלל בחירה לא מוצלחת מומלץ ואף רצוי להתרשם מהשרות והמנות גם במציאות.

קייטרינג לחתונה פנים מול פנים

רמת תכנון קייטרינג לחתונה חייבת להיעשות בדיוק מוחלט ובתכנון לפרטי פרטים מותאם לצורכי הלקוח ובהתאם לסוג האירוע. תמיד כדאי שהזמנת הקייטרינג תתבצע ישירות מול הלקוח ולא בטלפון, יש בכך מעיין מפגן אמון הדדי אחד כלפי השני. את תכנון הקייטרינג יש לבצע בטווח זמן מספיק לפני האירוע וזאת על מנת שאפשר יהיה לבצע שינויים במנות במידה ויידרש וכמובן תהיה אפשרות להגיע לטעימות של אותו ספק קייטרינג בשביל לחוות את הטעם ישירות על הלשון. כיום סוגי הקייטרינג המוצעים הם רבים ומגוונים ומתאימים לכל סוגי האוכלוסייה שהם: צמחוניים, טבעוניים וקרניבורים למיניהם. ספק קייטרינג יידע תמיד להפתיע בדוכן אחד או שניים שיהיו לצד המנות המובנות מאליו. אלו יהיו תמיד דוכנים יוצאי דופן במראם ובהיצע שמוגש בהם, למשל: דוכן שכולו חגיגה של אסאדו עם תנור עישון וכלי הגשה וחיתוך מתאימים, לחילופין, דוגמא אחרת: דוכן פירות טרופיים מהעולם מוגשים בצורה מפתיעה לצד משקאות מרעננים שישאירו את האורחים עם פה פעור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*