עצוב: חיים שושן הלך לעולמו

עצוב: חיים שושן הלך לעולמו

בגיל 85 נפרד מאיתנו חיים שושן, אחת הדמויות המעורות בחיי החברה בעיר ב-6 העשורים האחרונים, שושן מוכר בעיקר בזכות תפקידו כדובר המיתולוגי שלך נמל אשדוד במשך עשרות שנים, אך גם שיצא לפנסיה לא עצר שושן את פעילויותיו והיה מעורב בהרבה תחומים הקשורים בעיקר לחיי התרבות של אשדוד. חיים שושן ייזכר לתמיד כאיש נעים הליכות שהמילה הטובה שגורה תמיד בפיו, הראשון לפרגן ברוחב לב לכל מי שאוהב את העיר בפרט ואוהב אדם בכלל.

חיים שושן, שימש כחבר דיריקטורין פעיל במשכן לאמנויות הבמה מאז פתיחתו בשנת 2012. כמו כן חבר הנהלת המוזיאונים, חבר הנהלת האגודה למען הקשיש וי"ר עמותת גמלאי נמל אשדוד. כל אלה בהתנדבות מלאה

הוא נולד בקזבלנקה במרוקו, עלה ארצה כשהיה בן 17 והתגייס לנחל והצטרף לפיקודו של מוטה גור ז"ל. כתב יומן מלחמה במלחמת יום הכיפורים- היה גיבור גדול. בא מערכים של עבודה ועשייה עם תפיסה של עשייה ציונית ברוח חיובית ועוצמתית.

אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד בפועל, מסר כי "אנו משתתפים בצער המשפחה. חיים שושן תמיד יהיה חלק ממשפחת נמל אשדוד. שושן ז"ל היה דמות משמעותית מאד עבור נמל אשדוד ותרומתו עבור שיפור תדמיתו של הנמל היא לאין שיעור".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*