עורך דין צבאי – עו"ד לענייני צבא

עורך דין צבאי – עו"ד לענייני צבא

כולנו יודעים, בתור אזרחים ישראלים, שיגיע היום שבו גם אנחנו נצטרך להתגייס לצה"ל. יש אומנם אמירה שעוברת מדור לדור, כמו תפילה ותקווה גדולה – שהדור הבא לא יצטרך להתגייס, אך בפועל, זה לא קורה. מעבר לכך שרוב האנשים משרתים בצה"ל, חלק מאיתנו גם בוחרים להפוך את הצבא למקצוע ולקריירה של ממש. מטבע הדברים, ככל שאדם נמצא יותר זמן בצבא וככל שהוא לוקח חלק בתפקיד קרבי יותר, הסיכוי שלו להיפגע עולה. זה נשמע לכם מוכר? לרוע המזל גם אתם בעצמכם נפגעתם במהלך השירות הצבאי? אם כך, ברור מדוע אתם צריכים עורך דין צבאי. אומנם זה נכון שאפילו עורך הדין הטוב ביותר לא יוכל להחזיר עטרה ליושנה ולהעלים את הפגיעה, אך הוא כן יוכל לעזור לכם. לכן, אם תוכלו לפנות ממש עכשיו לעורך דין שזו המומחיות שלו, למה להשאיר זאת למחר?

תפקידיו של עורך הדין שלכם

עוד לפני שנדבר על השאלה כיצד בוחרים עורך דין צבאי, חשוב להבין מה הוא צריך לעשות למענכם. למעשה, עורך הדין קודם כול צריך להבין על איזה מקרה מדובר. מה בדיוק קרה במסגרת המקרה שלכם, איך נפגעתם ועד כמה הפגיעה חמורה. בהמשך, הוא יצטרך לדעת האם כבר עברתם טיפולים רפואיים שונים ויהיה עליו להתייעץ עם מומחים שונים. בצורה כזאת הוא יבין טוב יותר עד כמה התיק שאתם מניחים על שולחנו מורכב. בהתאם לכל הנתונים האלה, הוא יוכל לבנות את תיק התביעה. בהמשך הדרך הוא יוכל להגשים בשמכם את התביעה, לייצג אתכם בכל מקום שצריך ולעשות הכול כדי שתקבלו את מה שמגיע לכם. אומנם זה נכון שלא פשוט לקבל הכרה כנכי צה"ל, אך זה תהליך שתהיו חייבים לעבור כדי לקבל את הקצבה ואת הפיצוי שמגיע לכם.

החשיבות של בחירת עו"ד שמכיר את העבודה

חשוב להבין שאתם לא רק צריכים למצוא לעצמכם עורך דין צבאי מוכשר, אלא גם רצוי שתפנו אליו כמה שיותר מהר. הסיבה לכך ברורה: ככל שעוה"ד שלכם ייקח חלק מוקדם יותר בכל העניין, כך העזרה שהוא יוכל להעניק לכם תהיה יותר אפקטיבית. הוא יוכל לדרך אתכם, להסביר לכם מאיזה טעויות רצוי להימנע ומה כן כדאי לעשות. חשוב להבין שלמרות שיש הרבה עורכי דין בתחום הזה, לא כולם מביאים איתם את הניסיון ואת הידע הנדרש. מדובר על שני פרמטרים חשובים מאוד שאי אפשר להתפשר עליהם. אם תפנו לעורך דין שאין לו ניסיון, כיצד הוא יוכל לעזור לכם? לעומת זאת, עורך דין צבאי  מקצועי ומנוסה יוכל ללוות אתכם בצורה נכונה לכל אורך הדרך. מעבר לניסיון, כמובן שכדאי יהיה לבדוק מה אומרות חוות הדעת אודות עוה"ד שאליו רציתם לפנות. אם תקראו חוות דעת חיוביות על עוה"ד שלכם, כדאי יהיה לקבוע איתו פגישה כמה שיותר מהר ולהתחיל את הדרך בעזרתו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*