עוד מבט על מעשה טוב

עוד מבט על מעשה טוב

יום המעשים הטובים מביא לידי ביטוי מעשים של אנשים שחושבים טוב, אנשים המתחשבים בסביבה ומבקשים לסייע לזולת, אנשים שיוצאים מד' אמותיהם ונרתמים לסייע לאחר, בכל מקום ובכל מצב. תשאלו את תלמידי בית ספר ניר על החוויה המיוחדת שהוענקה להם ביום המעשים הטובים. עוד מבט מסכם ליום שכולו טוב!

יום המעשים הטובים שהתקיים בשבוע שעבר באשדוד, היה יום גדוש בפעילות התנדבותית ובמעשים של חסד לטובת הקהילה. ביטוי לכך היה אפשר לראות בהפקת יום הפנינג מיוחד המשלב את תלמידי בי"ס "ניר" ותלמידי בי"ס "אשכול" לפעילות משותפת, באמצעות צוותי בתי הספר ומתנדבים רבים, ובפעילות התנדבותית של גורמים בקהילה לטובת הילדים. כולם באו יחד אל הפארק הנגיש – אשדוד  ים, בניהולו של נמרוד חי קריספיל, ליום שכולו הנאה.

"בשעה 9:30 בבוקר הגענו לפארק הנגיש אשדוד-ים, וכבר בקבלת הפנים חיכו לנו בובות ענק וליצנים של תיאטרון ברמוזה המרהיבים" מספר לנו נמרוד ומציין גם את "להקת המתופפים של כיתת התקשורת ממקיף ט', שהקפיצה את כולם וחיממה את מצב הרוח".

maassim4

maassim3

אל החגיגה המרהיבה הזאת חברו לא מעט גופים ואנשים טובים. תלמידי בי"ס "אשכול" שעומדים זה מספר שנים בקשר חברתי עם בית ספר "ניר", לקחו את התלמידים לתחנות המשחקים ויחד יצרו מעגל ענק כשכולם מחזיקים במצנח. פעילי תנועת הנוער – המד"צים פצחו בשירה ובריקוד, הסתובבו בכל מקום, הפעילו את התלמידים וטיילו איתם ברחבי הפארק, יצרו ביחד פרחים, צבעו את כפות ידיהם בצבעי גואש והטביעו יחד על בד ענק.

בכל פינה בפארק ניתן היה לראות חבורות של תלמידים ומתנדבים שרקדו, יצרו ולקחו חלק בפעילות המשותפת. במגרש הספורט, שחקני קבוצת הכדורסל "מכבי" אשדוד עמדו על יד הסלים והדריכו את הילדים כיצד לקלוע לסל ולנצח. "ובאמת, יחד נצחנו!" אומרים בבית הספר ומציינים כי גם השחקנים התרגשו עד מאוד למפגש המיוחד עם תלמידינו.

maassim2

חיה יצהר, מנהלת בית הספר ניר, משבחת את כל העושים במלאכה, את הארגון המופתי ואת כל מי שחבר ליום המיוחד הזה והעניק לתלמידי בית הספר יום של חוויה מהנה והרבה מאוד חיוכים. "על ידי החבירה של כל הפעילים, התכנון המוקדם, המוטיבציה וההשקעה המשותפת, הוכחנו שוב כי השלם גדול מסך חלקיו" אמרה לסיכום. כן מסרה תודה מיוחדת לנמרוד חי קריספיל, רכז הפארק הנגיש, על היוזמה הברוכה, ההקשבה לצרכי תלמידי החינוך המיוחד והדאגה שלו לציוד ולכיבוד הבריא והמזין, אותו הכינו תלמידי קבוצת "רשת" ממקיף ו'.

maassim5

לאחר שנחשפו לפארק המדהים ולהיותו פארק נגיש לאוכלוסיות מיוחדות, אומרים בבית בספר: "אנו רוצים להמשיך להגיע לפארק הנגיש, לפעילות הנאה וחווייתית כי הרי הפארק הוקם למען אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*