שביל המעשים הטובים

שביל המעשים הטובים

שביל המעשים הטובים" נחנך בפארק לכיש בהובלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות במנהל שירותים חברתיים
היום בפארק לכיש נחנך באירוע שיא של יום המעשים הטובים: "שביל המעשים הטובים"

שביל המיועד להעלאת המודעות לפעילות ההתנדבותית בעיר. לאורך השביל הוצבו 20 שלטים המציגים את סיפור ההתנדבות המופלא באשדוד והמביאים את תרומתם של ארגונים, מוסדות ואוכלוסיות שונות לחוסנה ואת רוח הקהילה המקומית.
האירוע, שתוכנן במקור ליום המעשים הטובים 10.3.26 ונדחה פעמיים בשל מבצע "שאגת הארי", התקיים היום כפנינג הליכה קהילתי משותף המשלב מסרים של אחדות, חיבור והעצמה. המשתתפים צעדו לאורך השביל, קיבלו מדליות בסיום והשתתפו בפנינג קהילתי שכלל דוכני הפעולות לילדים, עמדות מזון ומופעי מוזיקה, במטרה לחזק את תחושת השייכות והשותפות בעיר ולחבר בין דורות, מגזרים וקהילות.

באירוע השתתפו קבוצות וארגונים מקומיים לרבות דיירי הוסטל אלמוג, תלמידי בתי הספר יהלום וגאולים, חברי פרלמנט בוזגלו בתחום המחלקה לרווחת האזרח הוותיק, חברי ארגון "באים לטוב", חניכי בית הספר קציני ים (אורט אשדוד), תלמידי ישיבת אמית יגל ונציגי שירותי בריאות מכבי. יחד עם המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות לקחו חלק, אגף החופים, מחלקת הבריאות, מחלקת הנכסים ומנהלת פארק לכיש ורצועת החוף, בשיתוף עמותת "רוח טובה" המובילה את יום המעשים הטובים זו השנה העשרים.

החניכה של "שביל המעשים הטובים" היא חלק מתוכנית רחבה של עיריית אשדוד לחיזוק מעורבות אזרחית והעצמת ערכי הנתינה וההתנדבות , ומהווה ציון דרך במסגרת חגיגות 70 שנות מצוינות של העיר אשדוד. הפעילות הבהירה כי הזדמנויות התנדבותיות משמשות גשר בין קהילות ומקדמות סולידריות, כבוד הדדי ושיתוף פעולה לטובת כלל התושבים.

0


ליחצו על התמונה וכנסו ישירות לקבוצת הוואטסאפ הכי גדולה בעיר

0

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*