עובדי נמל אשדוד: ״נשבית את הרציפים״

עובדי נמל אשדוד: ״נשבית את הרציפים״

עפ״י אתר כלכליסט ועד העובדים הודיע הבוקר שישבית את העבודה אם משרד האוצר יקדם את הנפקת הנמל במעמד צד אחד. יו"ר הוועד: "נאבק ונכשיל את הכוונה להנפיק את מקור הפרנסה שלנו, ללא שיתופנו"

ועד עובדי נמל אשדוד הודיע הבוקר (ב') שהוא ישבית את העבודה ברציפים במידה שמשרד האוצר ויקדם את הנפקת הנמל במעמד צד אחד, כך נודע ל"כלכליסט". לדברי ועד עובדי נמל אשדוד הם הופתעו מחשיפת כלכליסט אתמול, לפיה רשות החברות מתכננת לקדם את הנפקת הנמל (הנפקת מניות מיעוט – 25% עד 49% – ל"ג) כבר עד סוף השנה. אבינועם שושן, יו"ר ועד עובדי הנמל מזהיר ש"אי שיתוף העובדים במהלך, כפי שסוכם בעבר, יגרור פעילות מאסיבית של העובדים נגד ההנפקה, עד כדי סגירה מוחלטת של הנמל".

לדברי העובדים, הם היו שותפים עוד בשנת 2010 למהלך של הפרטת הפעילות בנמל, אולם זו לטענתם נדחתה לשנת 2020. "אם אכן הפרסום הזה נכון, לא רק שלא נשתף פעולה, אלא נאבק ונכשיל בכל הדרכים שעומדות לרשותנו, את הכוונה להנפיק את מקור הפרנסה שלנו, ללא שיתופנו וללא הסכמתנו", אומר שושן.

ssss

לטענת שושן, הוא פנה הבוקר לרשות החברות הממשלתיות, ודרש ממנה לכבד את הסיכומים וההסכמים שהושגו בעבר עם העובדים שקשורים לנושא ההפרטה. "אני מציע לאורי יוגב (מנכ"ל הרשות ל"ג) שלא יתבלבל. עובדי נמל אשדוד שומרים כרגע על שקט תעשייתי, כי כך התחייבנו לשר התחבורה ואם מר יוגב חושב לנצל זאת כדי לפגוע בעובדים או כדי לעקוף אותם, אז טעות בידיו", סיכם.

לכתבה המלאה בכלכליסט

 

A4U_225x300

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*