חוזרים להשבית את הנמל

חוזרים להשבית את הנמל

בשעות האחרונות מתחוללת מלחמת גרסאות בין ההנהלה לעובדים כשברקע מושבת מערך ה- TOS בנמל אשדוד ועפ״י הנהלת הנמל מדובר בהשבתה פרועה הגורמת לעיכובים חמורים בעבודת הנמל ולתורים ארוכים של משאיות ממתינות.

כאמור, עפ״י גרסת העובדים מנכ״ל חברת הנמל יצחק בלומנטל הודיע הבוקר שהוא משעה את מיכל לוגסי, מזכירת ועד עובדי המינהל, מהשתתפותה בועדות קליטת עובדים של הנמל. מנגד, בהנהלת הנמל טוענים שמיכל לוגסי כלל לא הושעתה.

למרות שכך, העובדים דבקים בעמדתם וטוענים שהחלטתו זו של בלומנטל, שכלל לא ברור אם שרירה וקיימת עפ״י תגובת ההנהלה, עומדת לטענת העובדים בניגוד גמור להסכמי העבודה שנחתמו עם העובדים, היא בניגוד להבנות שהושגו בעמל רב, בין ההנהלה לעובדים, וכל מטרתה היא פגיעה נוספת בעובדים, שמנסים לדבריהם לשמור על "שקט תעשייתי”. ולפיכך הם טוענים שמ"מ מנכ"ל נמל אשדוד ״מפר הסכמי עבודה ברגל גסה וכי הוא ממשיך בניסיונותיו להתסיס את האווירה בנמל ומפר ברגל גסה הסכמי עבודה והבנות שהושגו עם העובדים בשנים האחרונות.

אבינועם שושן, יו"ר ועד עובדי הנמל התייחס למאורעות וציין כי העובדים ממשיכים לכבד את החלטתו של נשיא ביה"ד הארצי לעבודה, השופט פליטמן, וועד העובדים ימשיך שלא להפר את הצו של כב' השופט, שנוגע למאבק הארצי שמנהלים הנמלים וההסתדרות נגד הקמת הנמלים החדשים והפרטת החברות הממשלתיות. ״יחד עם זאת״, הוא הוסיף, ״ועד העובדים לא יכול לעבור בשתיקה על מעשיו של יצחק בלומנטל. אנחנו לא מוכנים לשבת בחיבוק ידיים ולהיות עדים להחלטות של בלומנטל שמפירות הסכמי עבודה, שפוגעות בפרנסת העובדים, שמתעמרות בעובדים ומתסיסות את האווירה בנמל" אומר שושן.

בתגובה נמסר מהנהלת נמל אשדוד כי הם רואים בהתנהלות זו של מיכל לוגסי- השבתה לכל דבר ועניין וכך תתייחס לכך ולכן, החברה פנתה בצהריים לבית הדין לעבודה שקבע דיון ביום שלישי בבוקר. דובר החברה הוסיף וציין: ״מה שהיה לא יהיה בנמל אשדוד!״

באדיבות אתר: port2port.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*