סידרה טלויזיונית חדשה מצולמת בעיר

סידרה טלויזיונית חדשה מצולמת בעיר

מהפכת הספורט העממי המתרחשת בעיר מזה כ-5 שנים, זכתה לתפנית תקשורתית בצורת סידרה טלויזיונית שתצולם כאן ותשודר בערוץ וואן, (ערוץ 50 בשלט) העיר אשדוד הפכה למודל חיובי לחיקוי בתחום הפעילות לעידוד והגברת הכושר הגופני לתושביה. הפעילות האינטנסיבית והמגוונת, שנערכה בשנים האחרונות, זכתה להדים רבים וחיוביים מכל עבר. אך בעיקר, יצרה ביקוש ער לתוכניות ולפעילויות-חלקן ללא תשלום !- שמציעה רשות הספורט העירונית למגזרים והגילאים השונים בקרב האוכלוסיה המקומית.

הסיסמה: "פעילות גופנית התרופה הטבעית!" חדלה מזמן להיות סתם סיסמה והפכה להיות אורח חיים שגרתי לנחלת רבים. ניתן בהחלט לומר כי בתחום זה של אורח חיים פעיל ובריא: "כי מאשדוד יצאה תורת הספורט!", תחת שרביטו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המייחס חשיבות רבה לנושא זה, זכתה רשות הספורט, ובהתאמה תושבי העיר, לשפע של הצעות בונות לשיפור הכושר הגופני.

עתה, הגיעה השעה לחלוק עם כל בית ישראל את יתרונותיה של העיר מכל ההיבטים. ענת גיסין-רכזת חינ"ג במככלת וינגייט ואחת מהכוהנות הגדולות במדינה, בתחום הכושר הגופני, בחרה באשדוד לצילום והפקת סידרה יוקרתית. בשבוע החולף, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת בפארק אשדוד ים ניידות צילום, צלמים וצוותי טלוויזיה רבים, כדי לצלם 8 פרקים של הפעלות ספורט וכושר בהדרכת ענת גיסין.

את הפעילות מדגימות תלמידות ונערות מקומיות שנבחרו למשימה. 8 פרקי הסידרה ישודר 12 פעמים כל אחת, כך שהעיר אשדוד תזכה לחשיפה רחבה ביותר. הבנות תצגנה תרגילים, תנועות והדגמות של פעילות מבוקרת, היכולה להתאים לכל נפש. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הפגין נוכחות אישית בשטח הצילומים, כדי להמחיש ביתר שאת את חשיבות הפרוייקט בעיניו.

מיקי רוזנברג- מנכ"ל רשות הספורט העירונית, אשר יזם וביצע פרויקט זה ביקש לציין: "אשדוד ניצבת בראש רשימת הערים המשקיעות ומגיעות להישגים בתחום הנחלת הכושר הגופני לתושבים במישור הארצי. ובכל הצניעות אני סבור כי גם במישור הבינלאומי אנחנו במקום מכובד! לא פחות מ-64% מתושבי העיר (על פי סקר של חב' "מחשוב" שנערך באשדוד) עוסקים בפעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע. ועל כך גאוותינו!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*