מתיחות בפארק לקראת סוכות

מתיחות בפארק לקראת סוכות

פארק אשדוד ים יהפוך בחג הסוכות לאטרקצייה הכי גדולה בעיר. פסטיבל יין, מתחם מתנפחים רטובים ויבשים, מתחם פוד-טראק, זומבה, הופעות לילדים עם שלל כוכבים… בקיצור חגיגה.

פארק אשדוד ים, בחול המועד סוכות נוהג להגיע לכותרות לאו דווקא בגלל היופי והמרחבים הירוקים, או האירועים המתקיימים בו אלא בגלל הרומן של הקהילה החרדית עם הפארק רחב הידיים המגיעה מכל רחבי הארץ להנות מהפארק.

תושבי אשדוד החילוניים רוטנים כבר שנים על התופעה של ה״שתלטות החרדים״ לכאורה על הפארק, עד כדי ויתור על ביקור בפארק.

התופעה תקבל השנה תשומת לב יתרה בגלל הסמיכות לבחירות המקומיות, פארק אשדוד ים בחופשות סוכות ופסח הפכו לסמל ההתחרדות של העיר, התקריות שם אמנם נקודתיות ומבוצעות ע״י פעולות יחיד אך בעידן הסמארטפונים והויראליות ברשתות החברתיות כל מקרה כזה מהווה פיגוע אינטרנטי ומוביל להקמת תנועה פוליטית שתעצור את אשדוד מלהפוך לבית שמש.

לכל אלה הממהרים לטפח את ביצת הזהב הפוליטית אני מציע אתגר, רגע לפני הבחירות, במקום להפגין ולבזבז אנרגיות… בואו לפארק! תנהרו באוטובוסים, ברכבים, באופניים חשמליים או אפילו ברגל.

יש מקום לכולם

הפארק הוא בראש ובראשונה שלנו, תושבי אשדוד. בואו נמלא את הפארק וניתן לעצמנו עדיפות במקום לרטון למה הקהילה החרדית באה מכל הארץ. אם הפארק חשוב לכם, בואו עם הילדים וכל המשפחה. יש מקום לכולם ומי ייתן שזוהי תהיה ההזדמנות להבין כמה העיר הזו זקוקה לדו קיום.

אם בכל זאת הפוליטיקה היא חשובה, בואו עם מצלמות ותעיפו את הרשת.

כמו שמקומו של כל אשדודי ב-30 באוקטובר צריך להיות בקלפי כך צריך להיות מקומם של כל האשדודים באירועי סוכות באירועי סוכות, שאתם אגב, משלמים עליהם.

בסוכות מצביעים ברגליים, ב-30 באוקטבר מצביעים בקלפי.

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*