מחזור נוסף של מנחי/ות הורים סיים בהצלחה

מחזור נוסף של מנחי/ות הורים סיים בהצלחה

ביום ראשון האחרון, התקיים טקס סיום לבוגרי המחזור ה– 14 של המסלול להכשרת מנחי קבוצות הורים, ולבוגרי מסלולי ההתמחות להנחיה אישית להורים ולמשפחה.

את הערב פתחה הגב' סיגל בר, רכזת מסלולי הלמידה. בהמשך, הגב' גילית אבטליון, מנהלת המרכז להורות, בירכה את הבוגרים הטריים שהגיעו עם משפחותיהם ודיברה על תהליכים ויחסים, המשמעותיים יותר מציונים, "בעולם שלנו על מנת לתת הערכה אנו נותנים ציונים. רואים זאת בעולם העבודה ועוד יותר בחינוך. אך אסור לנו לשכוח גם את הפירות. במרכז להורות, אנו מעוניינים בפירות! העבודה עם ההורים בעיקרה לתמוך בהורים ולעודדם על מנת שימצאו את הדרך שלהם לקטיףלקשר עם ילדיהם".

כיבדה בנוכחותה מנכ"לית הרשות העירונית, הגב' סימונה מורלי אשר ציינה "בכל יום ניתנת לנו הזדמנות חדשה לצייר ולצבוע את מציאות חיינו ולכן חשוב לתת לנו כהורים את הזמן ללמוד, להתרשם, לתרגל ולבסוף ליישם את הנלמד, אני נרגשת לברך אתכם בברכת הצלחה, בטוחה אני כי תיישמו את הכלים שרכשתם במרכז".

אחרונים, עלו נציגי הקבוצות שבירכו את הנוכחים בשם קבוצתם ותיארו את התהליך המשמעותי אותו עברו, ולבסוף, עלו הבוגרים לבמה וקיבלו את התעודות, המהוות הסמכה לסיום לימודיהם, לקול תשועות משפחותיהם.

לאחר חלוקת התעודות, עלתה הגב' שרון בלוך, בהרצאה " שיעורים מהחייםמה למדתי כשאיבדתי את היקר לי מכל", בה סיפרה את סיפור חייה המרתק, על הורות, על משפחת אומנה ועל איסוף השברים לאחר פרידה.

צוות המרכז להורות משמעותית מאחל לבוגריו הרבה הצלחה בהמשך הדרך ולהורי העיר, קיץ בטוח.

בימים אלה החלה ההרשמה למחזור נוסף של תוכנית ההכשרה למנחי הורים.

מהרו והרשמו  1-700-70-74-75 או ב-F.B המרכז להורות משמעותית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*