מה צריך לדעת על החלפת כיור למטבח?

מה צריך לדעת על החלפת כיור למטבח?

מתי מחליפים כיור? לרוב קיימים שני מצבים בהם נדרשת החלפת כיור. כאשר הכיור הקיים התיישן ורוצים להתפנק באחד חדש או כשעושים שיפוץ של המטבח וכחלק מתהליך השיפוץ מחליפים את הכיור. במאמר זה נסקור את כל ההיבטים החשובים לגבי החלפת כיור. אתם מוזמנים לקרוא.

מה צריך לקחת בחשבון לפני שמחליפים כיור?

החלפת כיור מתבצעת בשני מקרים. כאשר הכיור התיישן או כאשר עורכים שיפוץ כולל במטבח. כיור ישן הוא כיור עם סדקים, שברים וכזה שכבר נראה לא טוב. או כשמשפצים את המטבח ומבקשים להקנות לו מראה עכשווי ויפה יותר, בין היתר על ידי החלפת כיור למטבח.

לא משנה מה הסיבה להחלפת הכיור, חשוב שבחירת הכיור החדש תיעשה בצורה מושכלת וחכמה ויושם דגש על התקנה מקצועית, בטוחה ואיכותית.

מומלץ גם להקפיד על הזמנת מתקין מקצועי ומנוסה שיעשה את כל העבודה, פירוק הכיור הישן והחלפתו בחדש, בצורה הטובה ביותר.

התאמת הכיור החדש

לפני שבוחרים כיור חדש, חשוב לברר באיזו שיטה הותקן הכיור הישן. קיימות שלוש שיטות התקנה עיקריות בהן מתקינים כיורי מטבח, התקנה שטוחה, עילית או תחתית.

טכניקת ההתקנה מצריכה מומחיות גבוהה וניסיון רב כדי להתאים את הכיור החדש לפתח השיש הקיים, מבלי שיגרם נזק כלשהו.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון אלו המידות של הכיור הישן. אם מעוניינים רק בהחלפת כיור, חשוב למדוד במדויק את מידות הכיור הקיים ולבחור כיור חדש באותן מידות, כך שלא יידרש שום פירוק, חיתוך של השיש או פעולות נוספות ומורכבות יותר.

אם ממילא משפצים את המטבח ומפרקים את הארונות ואת השיש, אפשר לבחור כיור באילו מידות שרוצים ואף להחליט למקם אותו במקום אחר, אם חפצים בכך. בכל מקרה, כיור המטבח חייב לשבת בצורה מושלמת בדלפק השיש, ללא כל מרווחים.

קיימים כיום כיורים במגוון רחב של עיצובים ודגמים והחלפת כיור ישן בחדש יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשנות את סגנון העיצוב במטבח, במיוחד אם מדובר בשיפוץ. במקרה של החלפה בלבד, כדאי להתאים את הכיור החדש לקו העיצוב הכולל של המטבח.

כמה עולה החלפת כיור?

קיימים מספר גורמים המשפיעים על המחיר של החלפת כיור. ראשית, מה התשתית הקיימת. במקרה של החלפת כיור יש כבר תשתית ואז העבודה פשוטה יותר. במידה וצריך להתקין נקודת מים חדשה בשל שיפוץ והעברת מיקום הכיור, המחיר יהיה גבוה יותר.

גם לשיטת ההתקנה של הכיור יש השפעה על המחיר. שיטת התקנה התחתונה היא הזולה ביותר ושיטות התקנה מורכבות יותר, כגון התקנה שטוחה, יעלו את המחיר.

לסיכום, מלאכת החלפת הכיור כרוכה בידע מקצועי ובניסיון רב. כאשר מחליפים כיור במטבח חשוב לשים דגש על מספר נושאים חשובים כגון שיטת ההתקנה, מידות מדויקות ומיקום הכיור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*