מהו פד קירור לאחר לידה ומדוע כה מומלץ?

מהו פד קירור לאחר לידה ומדוע כה מומלץ?

בעבר הרחוק, כאשר נשים ניגשו ללדת, הן היו יושבות על אבן גדולה שקראו לה בעברית: 'המשבר'. בהמשך, שימש הביטוי 'משבר', למילה המתארת איך כאב גדול מאפשר לנו ללדת משהו חדש. אנחנו אומרות את זה עכשיו, משום שכל אחת יודעת כי לידה הוא רגע עם רגשות מעורבים. מצד אחד, הרי שלידה זה תהליך מדהים ומרגש, להביא חיים חדשים לעולם זו זכות השמורה לנשים בלבד ובמובנים רבים, מזכיר לכל אחת מאיתנו עד כמה אנחנו חזקות. מהצד השני, הרי שלידה יכולה להביא איתה אתגרים רבים במישור הפיזי. בין אם עברת לידה קלה ובין אם הלידה הייתה מורכבת ומאתגרת, אי אפשר להתעלם מכאבים והמיחושים באיזור הנרתיק ורצפת האגן. יש מי שסובלות מנפיחות ודימום מוגבר, יש מי שבעקבות קרע ישנם תפרים בנקודה הזו ויש מי שסובלת מהופעה של טחורים בעקבות הלידה. ראשית, זכרי כי רבות עברו את החוויה הזו לפנייך וכל מה שאת מרגישה הוא לגיטימי. כעת, הגיע הזמן שלך לעזור לעצמך ולעשות מה שצריך כדי להרגיש הרבה יותר טוב. ההמלצה שלנו היא על פדים מיוחדים המתאימים לנשים לאחר הלידה.

אילו יתרונות יש לפדים מהסוג הזה

פד קירור מגנזיום לאחר לידה הוא מוצר חדשני, אשר משמש נשים בבתי חולים בארצות הברית כבר שלושים שנה. את הפד מקררים בזכות פטנט ייחודי, המאפשר לכן, הנשים, לבצע כמו תנועת סחיטה עדינה בידיים, כך שהמוצר מתקרר עד חמש שעות. את הפד אפשר להניח בתוך התחתונים, בצורה פשוטה ותוכלי ליהנות מהיתרונות שלו עד חמש שעות. יש למוצר יתרונות רבים, אותם נמנה כעת:

  1. ראשית, מדובר על מוצר המכיל חומרים טבעיים: נשים לאחר לידה ובתקופת ההנקה, צריכות להישמר מפני חומרים מסוימים, על מנת שהתינוק יהנה מחלב בריא ומזין. לכן, היה לנו חשוב להביא לכן מוצר אפקטיבי וכזה שלא יהיה כל חשש לעשות בו שימוש.
  2. המוצר עוזר לקרר את האיזור ולהפחית את הנפיחות: בדרך כלל, האזור סביב הנרתיק יהיה נפוח, מגורה ויש מי שגם סובלות מדימום מוגבר בימים ובשבועות הראשונים לאחר הלידה. הפד הקר יכול להפחית את הנפיחות בשיעור משמעותי.
  3. הפד נוח לשימוש, יודע לספוג את הדימום ואינו מרטיב: אמנם, בפד ישנם מלחים מהולים במים מיוחדים, אשר מסייעים לזרז את תהליך הריפוי וההחלמה. אבל הוא כמובן לא מרטיב וכל אחת יכולה להשתמש בו בקלות בכל רגע נתון.

כל אחת יודעת בדיוק מה היא צריכה כדי להרגיש טוב יותר

בסוף, המטרה שלנו, היא לא רק להביא לכל יולדת פד קירור לאחר לידה, כזה שיעזור לזרז את תהליך ההחלמה. אלא, אנחנו כאן כדי להפוך את תהליך רכישת המוצרים נוח ויעיל. בסוף, בין אם הפכת אמא לראשונה ואת חווה את התסמינים הללו בפעם הראשונה ובין אם את כבר אמא למספר ילדים, הרי שאת זו שיודעת להעיד על עצמה ולהגיד, מה את צריכה כדי להרגיש טוב יותר. אנחנו מאמינות כי פד קירור לאחר לידה יכול בהחלט לשפר את המצב, אבל ישנם מוצרים טבעיים נוספים אשר יכולים להקל עלייך. אנחנו מזמינות אותך להיכנס לאתר האינטרנט, לקרוא על שלל המוצרים שלנו ולהבין מה את צריכה בדיוק.

קחי את כל הזמן לו את זקוקה

אנחנו יודעות, לידה זה לא תהליך פשוט ואין שום סיבה להרגיש אשמה או חוסר נוחות במידה ואת צריכה לקחת את הזמן שלך להחלים. הבאת חיים חדשים לעולם, הגוף שלך עשה מעשה שלא ייאמן. תני לו את הזמן ותני לעצמך את הכלים הדרושים לך כדי להחלים ולהרגיש טוב יותר. אנחנו כאן בשבילך תמיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*