מדריך אופנה למסיבות קיץ

מדריך אופנה למסיבות קיץ

הקיץ הוא שם נרדף לשמש, צחוק והרבה כיף. זו גם העונה המושלמת לאירוח או השתתפות במסיבות. בין אם זה ברביקיו בחצר האחורית, לצד הבריכה או אירוע גג מסוגנן, ההתלבשות לאירוע היא חלק חיוני מהחוויה. בואו נצלול לכמה עצות אופנה למסיבת קיץ ונחקור את התלבושות השונות שתוכלו להתקשט בהן כדי להיראות במיטבך.

במאמר זה נדבר על כל הבגדים והאקססוריז כמו נעלי נשים, שמלות קלות, ג'ינסים וכל מה שכיף בקיץ.

שמלות קלות:

שמלות הן תלבושת הקיץ המובהקת. למראה אופנתי ללא מאמץ, בחרי בשמלות קלילות ומבריקות. שמלות מקסי זורחות, שמלות חשופות כתפיים, או שמלות קיץ עם הדפסי פרחים יכולים להיות מושלמים לכל מסיבת קיץ. חברי אותם עם סנדלים עם רצועות וכובע רחב שוליים.

חליפות סרבל ומתוחכמות:

למי שרוצה לשנות את הסטייל שלה קצת, סרבלים הם אלטרנטיבה פנטסטית לשמלות. בחרו בדים כמו כותנה או פשתן, ולכו על יצירה בעלת התאמה נינוחה. שלבי אותו עם זוג נעלי עקב יוקרתיות, כמה עגילי סטייטמנט וקלאץ' כדי להצטייד בלוק מושלם.

ג'ינס סתמי:

כשאת משתתפת במסיבה סתמית יותר, כמו ברביקיו או מפגש עם חברים, את אף פעם לא יכולה להשתבש עם ג'ינס. בחרי בשטיפות קלות יותר לתחושה קיצית יותר. שלבי את הג'ינס שלך עם חלק עליון תוסס, כגון גופייה או חולצה רחבה לבנה. השלימו את המראה עם סניקרס נוחות או סנדלים חמודים.

מכנסיים קצרים אופנתיים:

הישארי קרירה ומסוגננת עם זוג מכנסיים קצרים. מגזרות ג'ינס ועד למכנסיים קצרים מחויטים בגזרה גבוהה, יש סגנון לכל אירוע. שלבי אותם עם חלק עליון רופף וזורם או חולצה מכופתרת מגניבה. אל תשכחי לאבזר עם חגורת סטייטמנט ונעל מסוגננת.

חצאיות וגרביונים מגניבים:

למראה נשי ושובב, חצאיות הן בחירה מצוינת. את יכולה ללבוש חצאית מיני עם טייץ אם יש אוויר קר בערב, או ללכת על חצאית A באורך הברכיים למראה קלאסי. לבשי חולצה ללא שרוולים.

סיכום:

כאשר מתלבשים למסיבת קיץ, הכל עוסק באיזון בין נוחות וסטייל. בחרו בדים קלילים, התנסו בצבעים ובהדפסים, ואל תשכחו לאבזר. בין אם את בוחרת בשמלה זורמת, מכנסיים קצרים אופנתיים או ג'ינס קלאסי, המפתח הוא ללבוש את התלבושת שלך בביטחון וחיוך. תהני מחגיגות הקיץ בסטייל!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*