כל מה רציתם לדעת על בנייה מתקדמת  

כל מה רציתם לדעת על בנייה מתקדמת  

מעוניינים לבנות את בית החלומות שלכם? על מנת שהחלום יהפוך למציאות יהיה עליכם להכיר את שיטת הבנייה המתקדמת. יכול להיות שיצא לכם לשמוע עליה, אך כעת הגיע הזמן להכיר אותה לעומק. המון קבלני בנייה כבר הבינו כי מדובר על שיטת הבנייה הנכונה והמתאימה להם. אין סיבה שאת הבית האידיאלי בשבילכם יבנו בשיטות בנייה מיושנות שכבר לא מספקות את הסחורה. עם הבנייה המתקדמת תוכלו לראות איך כל הדברים מתחברים והופכים לברי השגה. אז מה אתם רוצים וצריכים לדעת על בנייה מתקדמת בישראל?

מהי בנייה מתקדמת?

בניה מתקדמת היא שיטת בנייה שמביאה את המאה ה-21 אל תוך עולמות הבנייה. בשיטה הזו לוקחים אלמנטים מוכנים ומשתמשים בהם לצורך הבנייה עצמה. כלומר מכינים את התשתיות הבסיסיות לבנייה מראש, ונעזרים בהם להפוך את הבנייה לנוחה וידידותית. כמובן שהתשתיות הן רק הבסיס של הבנייה, ההתאמה כולה נעשית לפי דרישות הדייר העתידי. המטרה היא לאפשר לכל אחד לקבל את בית החלומות שלו, אך גם להנות מיתרונות רבים. המון אנשי מקצוע רואים בבנייה המתקדמת כאחת מהבשורות החשובות ביותר בענף זה.

מהם יתרונות הבנייה המתקדמת?

היתרון המובהק של בנייה מתקדמת הוא קיצור משמעותי של הזמנים. אם עד לא מזמן בניית מבנה הייתה לוקחת כמה שנים, כיום מדובר על חודשים ספורים. זה לא צריך להכין את התשתית מאפס מביא לכך שכל הבנייה הופכת להיות נוחה בהרבה. ניתן להתאים את הבנייה ללקוח שרכש את הדירה או בהתאם להחלטות הקבלן. הגמישות בבנייה מתקדמת בלתי נגמרת, אפשר לעשות כל מה שעולה לכם לראש. כתוצאה מקיצור זמני הבנייה גם המחירים יורדים בהתאם, מציאות שמקלה על יוקר המחייה. בנייה מתקדמת משלבת בתוכה מהירות, איכות ומחירים משתלמים.

כמה זמן לוקח לבנות בשיטה זו?

את זמן הבנייה הספציפי לפרויקט הרלוונטי שלכם צריך לקבוע באופן אישי. כל דרישה מביאה איתה צורך אחר שלא ניתן לראות בפרויקטים אחרים. בו בזמן לכל קבלן יש את היכולות שלו, ואת צוות העובדים שמתלווה מאליו לפרויקט. לכן קשה מאוד להגיד כמה זמן ייקח על מנת להשלים את הפרויקט כולו. אך מרבית הפרויקטים שנבחנים בשיטת בנייה מתקדמת מושלמים לאחר מספר חודשים בלבד.

מהי העלות של הבנייה המתקדמת?

גם את המחיר ניתן יהיה לקבוע רק לאחר שרואים את תמונת המצב בשלמותה. החדשות הטובות הן שהמחיר יהפוך להיות ידידותי בהרבה בהשוואה למצב קודם לכן. השיטה החדשנית הזו מאפשרת חיסכון בזמן וגם חיסכון משמעותי בכמות העובדים. אפשר להרים פרויקטים גדולים יחסית עם מינימום כוח אדם ומקסימום הצלחה. המחירים עדיין גבוהים כי בכל זאת מדובר על בנייה בישראל, אך זולים ממה שהכרתם. ניתן לראות חיסכון של כמה עשרות אחוזים בחלק גדול מהמקרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*