יישור שיניים ללא גשר באשקלון לילדים

יישור שיניים ללא גשר באשקלון לילדים

 

מחפשים מידע על יישור שיניים ללא גשר באשקלון לילדים? ידוע כי מצב הפה והלסתות הן מבחינה בריאותית והן מבחינה אסתטית קשורה באופן ישיר לטיפול יישור שיניים אצל ילדים, ומדובר בטיפול שהוא חשוב מאוד להתפתחות הילדים ברמה הפיזיולוגית ובהקשר לביטחון עצמי ודימוי עצמי. לחיוך שלנו יש כוח ומשמעות. הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני, ודרך ההבעות והדיבור אנחנו מבטאים את עצמנו. במידה ויש בעיה אורתודנטית היא עלולה לגרום לבעיות בדיבור או למבוכה רבה, ולכן חשוב לא להזניח את הנושא.

כאשר מדובר בטיפול יישור שיניים ללא גשר באשקלון לילדים ומתבגרים כדאי לבצע בדיקה אורתודונטית כבר בגיל 6-8, על מנת לאבחן אם ישנה בעיה אשר מחייבת התערבות אורתודנטית מוקדמת.

במקרים של בעיות אשר יכולות לגרום נזק ואף להחמיר ככל שעובר הזמן, רצוי לטפל כבר בגיל צעיר, ובתנאי שמתאפשר שיתוף פעולה עם הילד/ה.

דוגמאות למקרים אורתודנטיים חמורים בהם נדרש טיפול בגילאים קטנים כיוון שהם פוגעים בתפקוד התקין או מהווים בעיה בריאותית, הם מצבים כמו סגר צלבי בו יש סטייה של הלסת התחתונה בסגירת הפה, או כאשר יש בליטה חריגה של השיניים העליונות (FLARING), שכן מדובר במצב בו השיניים נמצאות בסכנת חבלה או שבר.

מרבית המטופלים לא צריכים טיפול בשלב מוקדם כל כך, ומומלץ לחזור על הבדיקה כאשר רוב או כל השיניים הקבועות בוקעות בפה.

טיפול אורתודנטי של יישור שיניים לילדים הוא הפתרון לשלל בעיות אסתטיות ותפקודיות ויש לו משמעות רבה עבור הילד/ה מכל בחינה. חשוב מאוד לבחור באורתודנט ילדים מקצועי, נעים וסבלני, כך שלילד או לילדה יהיה נוח להגיע לבדיקות התכופות ולשתף פעולה באופן מלא עם תכנית הטיפול.

טיפול יישור שיניים ללא גשר לפה בריא ויפה

הפגישה הראשונה עם האורתודנט מוקדשת להיכרות, לבדיקה ולאבחון ראשון של חלל הפה ומבנה הלסת. בפגישה הראשונה יוכל האורתודנט המומחה לקבוע האם צריך לעבור טיפול אורתודנטי ומתי אפשר ונכון להתחיל.

במידה והוחלט על צורך בהתחלת טיפול, הרופא יצטרך להכין תיק צילומים ומידות של הפה והמשנן.

לאחר מכן, ייבחן וייבחר הטיפול המתאים למצב, כאשר במרבית מקרים ישנן מספר אפשרויות לסוג הטיפול. יש לבחון את כל האופציות ולבחור בטיפול המתאים ביותר כאשר הטיפול המוביל והמתקדם ביותר כיום הוא טיפול ללא גשר על ידי סדרת קשתיות שקופות מותאמות אישית.

האפשרות לבצע יישור שיניים ללא גשר מתכת וסמכים תלוי מאוד במוכנות של הנער או הנערה לשתף פעולה עם מהלך הטיפול. כאשר בוחרים בשיטת טיפול זו חייבים להרכיב את הקשתיות השקופות כל יום בוקר ולילה, למעט בזמן האכילה, ולהקפיד להחליף את הקשתית בזמן. כמו כן חשוב מאוד לשמור על ניקיון הקשתיות ולהקפיד שלא יישברו.

אורתודנט מומחה לילדים המבצע טיפולי יישור שיניים ללא גשר עושה שימוש במכשור מתקדם וחדיש ובשיטות המתקדמות והטובות ביותר כגון קשתיות שקופות, בכדי להבטיח לילדים טיפול שייתן תוצאות מצוינות.

.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*