יישור שיניים אינויזליין – שקוף, דיסקרטי ואפקטיבי

יישור שיניים אינויזליין – שקוף, דיסקרטי ואפקטיבי

הכותרת הזו מבטיחה לנו הרבה מאוד, וחובת ההוכחה נמצאת בטכנולוגיה עצמה, כשהיא מיושמת בצורה נכונה ונבונה על ידי האורתודנט שלכם. תהליך יישור שיניים הוא לא דבר של מה בכך. השיניים הם דבר חזק, יציב ועמיד, ויש להם שורשים עמוקים הנעוצים בחניכיים ובלסת עצמה. להזיז, לסדר וליישר את השיניים אם כך, זה לא תמיד פשוט, כאשר אינויזליין הביאה בשורה חדשה לשוק.

ישנם שיפורים וחידושים מדעיים שמגיעים רק למומחים לדבר, אך יש דברים בעולם המדע והרפואה שנוגעים בכולנו, והפיתוח הזה הוא בדיוק דוגמא לכך. יישור שיניים הוא תהליך שהמונים עוברים, ובין אם אתם עצמכם כבר עשיתם יישור שיניים בעבר, הרי שאתם מכירים, במודע או שלא במודע, עשרות אנשים שעברו את התהליך, לרוב בזמן הילדות. מהילדות ועד היום השתנו הרבה דברים, לא רק בכם, אלא גם בטכנולוגיות הזמינות לאורתודנטים, ואינויזליין היא משהו שחשוב שתכירו.

מבוגרים ומיישרים: יישור שיניים דיסקרטי

החיסרון הגדול של יישור שיניים "קלאסי", שכולנו מכירים את המראה שלו, הוא בדיוק זה – שכולנו מכירים את המראה שלו. הוא נראה לעין, לרוב בצורה בולטת מאוד, ולרבים, שלא לומר לרוב האנשים, זה דבר מרתיע. אנחנו נרתעים מלהיראות שונה, והגשר והפלטה שמייצגים וויזואלית את התהליך העדין, החשוב והממושך של הזזת השיניים למיקומם החדש והישר, לא זכו להיחשב אטרקטיביים במיוחד.

היתרון שמביאה שיטת האינויזליין לשולחן הוא משמעותי, שכן הוא מאפשר לנו לעבור תהליך יישור שיניים, מבלי לעבור את התהליך הרגשי המאתגר והיומיומי של מפגש עם המראה שלנו במראה, ועם אנשים אחרים ביום-יום, כשבמודע שלנו תמיד מציקה המחשבה ש"רואים עלינו".

השיטה החדשה הזו פועלת על-ידי יישום של קשתיות דקות ושקופות, על גבול הבלתי-נראות, אשר ניתנות להסרה וליישום מחדש בקלות, בכל רגע, ובכל מקום. היתרונות בכך עצומים – כאשר הברורים בהם הינם:

  1. מתקנים את מראה ומבנה הפה והלסת מבלי שהדבר גלוי ובולט לעין כמו עם הטיפולים המיושנים יותר.
  2. העובדה כי ניתן להסיר את הקשתית אומרת כי אפשר לצחצח שיניים ולאכול בלי שיש משהו בפה שמפריע.
  3. אותה העובדה, כי ניתן להסיר ולהחזיר את הקשתית, מאפשרת לנו להסירה אם יש לנו צורך חברתי, כמו פגישה חשובה או דייט, אפילו שבעצם הקשתית שקופה כמעט לגמרי

היתרון הנסתר והחשוב ביותר

נכון, ברמה הפסיכולוגית, השקיפות של ההתקן חשובה עד מאוד. זה מאפשר לרבים לפרוץ את המחסום ולעשות את המהלך הנכון רפואית, וליישר את השיניים (ויש לכך השלכות בריאותיות שמתחילות בחיוך יפה ומסתיימות בלעיסה נכונה ושמירה על בריאות הלסת!). אך השימוש בטכנולוגיה של אינויזליין לא מסתיימת בכך.

הטיפול המתקדם כולל החלפה מתמדת (כל שבוע עד שבועיים) של קשתיות בהתאמה לשינוי שנוצר במהלך הזמן. במילים אחרות, הטיפול נעשה ממש בזמן אמת, בהתאמה מדויקת להפליא, ויוצר תהליך מושלם של יישור השיניים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*