יום פתוח: בנושא גיוס לצה״ל

יום פתוח: בנושא גיוס לצה״ל

השירות בצה"ל הוא תחנה חשובה בחייהם של כמעט כל צעיר וצעירה בישראל. תהליך המיון והשיבוץ לקראת הגיוס מתחיל כבר בכיתה י"א. ביום רביעי ,29 באפריל 2015 בין השעות 14:00-19:00 ייערך יום פתוח במרכז העירוני לנוער על שם "קופף", ע"י לשכת הגיוס והמרכז לגיוס משמעותי באשדוד.

העומדים לקראת גיוס לצה"ל או לקראת צו ראשון ולפני תהליך החיול ולאלו המבקשים לפתוח בקריירה צבאית בדיוק עבורם תגיע לעיר לשכת הגיוס ובמסגרת יום פתוח שמארגן המרכז לשירות משמעותי באשדוד, יוכלו לקבל את כל התשובות ממקור ראשון על הגיוס ,על אפשרויות השירות בצבא ועל תנאי השירות והזכויות המוקנות להם. כזכור, על פי החלטת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ,הוקם המרכז לשירות משמעותי אשר הציב לו מטרות ברורות לקידום מספר הצעירים אשר ימלאו את שירותם הצבאי ברמה האיכותית ביותר ועובדתית מדובר בפרמטר בעל השפעה מכרעת על העתיד האישי והמקצועי של כל מתגייס/ת. לדבריה של אתי לוגסי טורקניץ,מנהלת המרכז לשירות משמעותי שהוא פרויקט משותף למינהל החינוך בעיריית אשדוד,לחברה העירונית לתרבות הפנאי ולצבא ," מדובר באירוע של פעם בשנה והזדמנות של ממש לפגוש את בעלי התפקידים מלשכת הגיוס בבאר שבע כאן באשדוד לכל שאלה לגבי הגיוס. בני נוער תלמידי כיתות יא' –יב' , המגיעים ליום הפתוח רשאים להגיע בליווי מבוגר משמעותי על פי בחירתם:הורה, אח, מדריך, מורה, חבר וכו' ."

ביום הפתוח אפשר יהיה לקבל מידע מלא וייעוץ הנוגע לנושאים הבאים:הסדרי צו ראשון, הסדרי מעמד (פקודת מעצר), השלמת תהליכים מלבד מבחנים,ערעור על פטורים למיניהם,

תנאי שירות  פתיחת תיק ת"ש והקלות (חצי שנה לפני גיוס), מידע כללי, התנדבות לצה"ל, חיילים בודדים,ניתן יהיה לשוחח אישית עם מפקדת לשכת הגיוס,רפואי מפגש עם רופא, בירור מידע, מידע למועמדים בעלי ליקויי למידה, פרופיל,מדור בריאות הנפשקב"ן, בעיות פסיכולוגיות,

עמדת מידע לבת הבת הדתייה ועוד. המרכז לשירות משמעותי אחראי לפיתוח והפעלת תכניות עירוניות ובית ספריות בנושא ההכנה לגיוס ,פועל באופן שוטף ורציף במהלך כל השנה ונותן ייעוץ ומידע לכלל הפניות של הנערים בנושאי השרות הצבאי.

במרכז משרתים חיילים, מד"נים(מדריכי נוער) וחיילי נח"ל והוא פתוח במהלך השבוע לכל דורש.

המרכז לשירות משמעותי ,מרכז העירוני לנוער ע"ש "קופף", שד' ויצמן 18 (רובע ב' מול מגרשי מ.ס) אשדוד.לפרטים:08-8521114

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*