יום כייף לעובדים על יאכטה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

יום כייף לעובדים על יאכטה עם גל ונעמה השכרת יאכטות

הדרך הכי טובה לגבש את העובדים שלכם היא על היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות, את זה כבר כמעט כולם יודעים. אז מה שווה לדעת לפני שיוצאים להרפתקה?

יום כייף לעובדים על יאכטה זו פריבילגיה, מעין פרס שמעניקים לעובדים מצטיינים או מתמידים, וכשסתם מתחשק לפנק את העובדים ולגבש אותם. ומה יותר שווה מאשר גיבוש במקום בו אף אחד לא יכול פתאום לצוץ ולהסב את תשומת הלב שלהם לדברים אחרים, אף אחד לא יכול להציץ עליהם ולגרום להם מבוכה, והכי חשוב, מקום ממנו אי אפשר לברוח – וגם אף אחד לא רוצה!

פעילויות ליום גיבוש ממלאות תפקיד חיוני בטיפוח סביבת עבודה חיובית ובשיפור ביצועי העובדים. אחת הדרכים הייחודיות והמרגשות להפגיש בין העובדים בסיטואציה טבעית יותר ולא באווירה מתוחה ותחרותית,  היא על ידי ארגון יום כייף לעובדים על יאכטה.

יום כייף לעובדים על יאכטה מספק לעובדים הזדמנויות להתחבר, לשתף פעולה ולפתח קשרי עבודה חזקים יותר. פעילויות אלה, שעליהן אתם יכולים לחשוב ביחד עם גל ונעמה השכרת יאכטות, עוזרות לשבור מחסומים שעשויים להתקיים בקרב חברי הצוות ולקדם תקשורת והבנה טובות יותר. כתוצאה מכך, ארגונים יכולים לצפות לפרודוקטיביות משופרת, שביעות רצון מוגברת בעבודה וסביבת עבודה מלוכדת יותר, שזה גם הגורם הכי חשוב לעובדים: סביבת עבודה נעימה.

יום כייף לעובדים על יאכטה מספק סביבה נעימה חוץ משרדית, המאפשרת לעובדים להתחבר ברמה האישית. הפעילויות שהם יעשו יחד יעזרו להם להבין אחד את השני טוב יותר, להתחבר ברמה האישית, ולתרגם את זה מאוחר יותר במהלך שיתוף פעולה פורה בעבודה.

גל ונעמה השכרת יאכטות שמחים לתת שתי עצות זהב לכל מי שבחר לפנק את העובדים שלו בבילוי מגניב של יום כייף לעובדים על יאכטה:

בחרתם לעשות יום כייף לעובדים על יאכטה עם גל ונעמה השכרת יאכטות? בחרתם את הבילוי הכי שווה! עם חברת היאכטות הכי מוצלחת! זה לא אומר שכולם יקפצו משמחה, יתכן שחלק מהעובדים עלולים להיות קצת מודאגים. לא כולם מכירים את עניין ההפלגה על יאכטה, יתכן שעבורם מדובר בחוויה אקסטרימית שהם מעולם לא חוו, אולי אפילו חוששים קצת. במקרה כזה, כדאי לשבת איתם ולהסביר במה מדובר, אולי אפילו לתת להם לדבר עם נציג חברת גל ונעמה השכרת יאכטות, שיסביר להם וירגיע אותם שמדובר בחוויה לגמרי בטיחותית וחווייתית.

גל ונעמה השכרת יאכטות מאפשרים לכם לקפוץ למים באמצע לב הים, על גבי אבוב. זו פעילות שווה ביותר, שכיף לעשות אותה באירועים מיוחדים כמו יום כייף לעובדים על יאכטה. יחד עם זאת, זו פעילות שמותנית בתנאי ים מסוימים ולכן לא כדאי להבטיח את זה מראש לעובדים. אם ייצא לכם והסקיפר יאשר לכם לקפוץ, נפלא. אם לא, הם לא יתאכזבו. בנוסף אפשר לתת להם הדרכה על היאכטה, והם יוכלו לתפעל את היאכטה באופן עצמאי כולל נהיגה בהדרכת הסקיפר.

יום כייף לעובדים על יאכטה עושים אצל גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*