טיפים לבחירת מתנות לעובדים

טיפים לבחירת מתנות לעובדים

מתנות לעובדים הן דרך מצוינת להראות הערכה לעובדים שלכם. מה שכן, כאשר מגיעים לבחירת המתנות המתאימות, הדבר יכול להתברר כמשימה לא כל כך פשוטה. הרי המתנות צריכות להיות רלוונטיות ושימושיות למי שמקבל אותן. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקרוא על טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנות המתאימות.

הכתבה בשיתוף עם אתר מוביל, בו תוכלו לרכוש מתנות לחג לעובדים, מוצרי פרסום, מוצרי קדם מכירות ועוד. באתר, תמצאו מבחר של מתנות בכל מיני מחירים.

הכירו את העובדים שלכם

לפני שאתם ניגשים לבחור מתנות, חשוב מאוד שתכירו את קהל העובדים שלכם. התייחסו למאפיינים כמו הגיל, המגדר, תחומי עניין ועוד. לדוגמה, אם רוב העובדים הם צעירים, אז מתנות כמו מטענים אלחוטיים, רמקולים אלחוטיים, דיסק און קי ועוד גאדג'טים נוספים, יוכלו בהחלט לעשות את העבודה. אם מדובר על פירמה של עורכי דין, אז מומלץ לבחור במתנות מהודרות וקלאסיות כמו, עטים עם חריטה, מעמד יוקרתי מעוצב הכולל מקום לעטים וכרטיסי ביקור וכו'. כמו כן, אפשר גם לבחור מתנות פופולאריות כמו מארז של סירים, מוצר חשמלי, מארז של יינות משובחים, שובר ליום כיף, גיפט קארד למימוש במסעדות וחנויות שונות ועוד.

הגדירו תקציב

המתנות צריכות להתאים לתקציב שיש ברשותכם. מומלץ להגדיר תקציב מראש ולהיצמד אליו.
זכרו שמחיר המתנה אינו קובע את הערך שלה. תסכימו איתנו שמתנה אישית שמשקפת את תחומי העניין וגם את הצרכים של מי שמקבל אותה, יכולה להיות בעלת ערך רב יותר ממתנה יקרה.

התאמה אישית של המתנה

מומלץ מאוד לבצע התאמה אישית של המתנה למי שמקבל אותה ומה הכוונה? אפשר להוסיף את שם המקבל ואפשר גם לצרף הודעה אישית. כמו כן, אפשר גם להתחשב בהעדפות של העובד לגבי המתנה ולהתאים אותה אישית. לדוגמה, אם מדובר על עובד שהוא חובב ספורט, אז מתנה שמייצגת את הקבוצה האהובה עליו כמו כדור או חולצה, עשויה להיות בחירה מעולה.

קחו בחשבון את סוג האירוע

מתנות לעובדים ניתנות בכל מיני הזדמנויות. לדוגמה, בימי הולדת, בחגים וכו'. בהתאם לאירוע, תוכלו לקבוע מהי המתנה המתאימה.

בחרו מתנות איכותיות

מתנות איכותיות משקפות בצורה חיובית את מקום העבודה שהעניק אותן. כמו כן, אתם רוצים להיות בטוחים שהמתנות יהיו שימושיות למי שמקבל אותן לאורך זמן ועל כן חשוב מאוד לבחור מתנות איכותיות.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שכל מקום עבודה צריך לחלק מתנות לעובדים שלו, אם בחגים ואם בימי הולדת ואם באירועים מיוחדים אחרים המתקיימים במקום העבודה. נמליץ לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל בפעם הבאה שאתם מתכננים לחלק מתנות לעובדים. אנחנו משוכנעים שתודות לטיפים שלנו, תוכלו לבחור מתנות שימושיות ורלוונטיות לעובדים שלכם וכאלה שישקפו באופן חיובי את מקום העבודה שלכם ויותר מזה שיראו את הערכתכם לעובדים שלכם.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*