ובחזרה למנה העיקרית: אשדוד חוזרת במוצ״ש לליגה, משחק חוץ בראשל״צ

ובחזרה למנה העיקרית: אשדוד חוזרת במוצ״ש לליגה, משחק חוץ בראשל״צ

איך תהיה הנחיתה לאחר המאמץ העילאי בחצי גמר הגביע? את כל התשובות נקבל מחר (שבת,20:30) בבית מכבי, כשמכבי אשדוד\ באר טוביה תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הקבוצה מעיר היין, מכבי ראשון לציון.

מאיר טפירו המאמן ייאלץ כאמור להסתדר מחר ללא הקפטן שלו אדם אריאל, שכזכור  נפצע במהלך המחצית הראשונה בחצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב, ולמרות הערכות שדיברו על כך שאריאל סיים את העונה, עדיין קיים סיכוי שהקפטן המוכשר יחזור לשחק עוד בחודש הבא.

מלבד כך שהפציעה של אריאל מקצרת מאוד את הרוטציה של טפירו, שגם ככה לא משופעת בשחקנים רבים, הצהובים מאשדוד ינסו לעצור את רצף ההפסדים בליגה שכבר עומד על חמישה משחקים ללא ניצחון, דווקא באולם בו הם מתקשים מאוד לצאת עם חיוך. מנגד, גם לכתומים של אריק שיבק יש לא מעט בעיות.

DKA_0776

האלופה אשתקד קיוותה להיות העונה חזק בצמרת לאחר עונת השיא, אבל כשהיא ניצבת רק במקום השמיני של הליגה ובעמדה אולי להיות מחוץ לפליאוף בתום העונה הסדירה, ולאחר שהיא סוחבת שני הפסדים בהפרש דו ספרתי (חולון ובמסגרת המפעל האירופאי בו היא משתתפת) החבורה מעיר היין מגיעה עם לא מעט לחץ לקראת המשחק. ויש אפילו לא מעט אנשים בראשון לציון שמאמינים שלתוצאה מחר יש משקל לגבי השארות של שחקנים בקבוצה.

במפגש הקודם בין השתיים באולם "הקריה" ראשון לציון גברה על אשדוד 84-77.

Player to watch:

אבי בן שימול נחשב לאחד השחקנים היותר מזוהים עם המועדון הכתום מראשון לציון.

בן שימול שגם עבר בין היתר ושיחק במכבי אשדוד, היה המצטיין עבור הכתומים בניצחון על אשדוד בסיבוב הראשון.

חכמת המשחק והניהול הנהדר שלו כרכז, מחפים לא מעט על חסרונות של כמה מחבריו במשחק ההתקפה, ואין ספק שלבן שימול תהיה חשיבות גבוהה לניצחון או הפסד מחר.

DKA_0772

Match-up:

המאצ'-אפ מחר יפגיש בין שני הביג-מנים המחליפים של הקבוצות:

שניהם יוצאי מחלקת הנוע של מכבי תל אביב, ושניהם קיוו ועדיין מייחלים ליום בוודאי שילבשו את החולצה הצהובה של מחזיקת הגביע הטרייה.

עידן זלמנסון מהצד של ראשון לציון ובן אלטיט מהצד של אשדוד.

הם אולי לא הקלעים המובילים של הקבוצות, אך הערך המוסף שהם מביאים איתם למשחק עשוי להשפיע כמו כן על זהות המנצחת.

אם אלטיט הוא מחליף ראשון לקרמייקל באשדוד, לקבוצה מראשון יש לא מעט סוללת גבוהים מרשימה הכוללת את כדיר, תומאס הידוע לכולנו ומקריי שמתנדנד במעמדו.

בחזרה להיסטוריה:

בעונה שעברה, בדיוק לאחר שבוע הגביע בו נעצרה אשדוד רק בשלב הגמר. שיחקו לאחר מכן במסגרת הליגה מכבי אשדוד\באר טוביה ומכבי ראשון לציון.

המשחק שהתקיים באולם "הקריה" הבטיח וקיים בגדול. ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה, וחצי דקה לסיום אשדוד הלכה פעמיים לקו ומי אם לא דיאנטה גארט דייק פעמיים ושלח את אשדוד של צביקה שרף ליתרון 86-84. הכתומים ניסו בהתקפה אחרונה להשיג את הניצחון, אך שלשה של שן דאוסן מחצי מגרש לא צלחה, ובסיום התוצאה נותרה על כנה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*