הקשר האשדודי לפשיטה הגדולה

הקשר האשדודי לפשיטה הגדולה

משטרת ישראל פשטה על בתיהם של 12 סוחרי סמים מסוכנים, בינהם גם תושב אשדוד אחד ותפסה סמים מסוגים שונים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים – זאת בתום חקירה סמויה שארכה כשלושה חודשים.

משטרת קרית גת שבמרחב לכיש, ניהלה במהלך 3 החודשים האחרונים חקירה סמויה שהתמקדה בסוחרי הסמים המגיעים מרחבי הארץ לאזור מרחב לכיש בכלל והעיר קרית גת בפרט, על מנת לסחור ולהפיץ סמים מסוכנים לכל דורש בניגוד לחוק.

במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי ובלשי התחנה באמצעות אמצעים טכנולוגיים ויצירתיות, לאסוף ראיות וממצאים על עשרות עסקות שונות שביצעו 12 חשודים בסחר בסמים, שבגינן לפי החשד גרפו לכיסם רווח מצטבר של עשרות אלפי שקלים.

אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה בהובלת תחנת קרית גת יחד עם לוחמי יס"מ לכיש, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של מחוז דרום, על בתיהם של החשודים (שנות ה 20) באזור הדרום ומרכז הארץ (אשדוד, תל אביב, קרית גת, אור יהודה, רמלה ולוד), ובמהלך החיפושים שערכו תפסו סמים בכמות גדולה:

✔️448 גרם קוקאין .
✔️122 כדורי אקסטזי.
✔️166 גרם דוסה.
✔️15 בולי" סם".
✔️שמן קנאביס: 10 גרם.
✔️18 גרם Mdma.
✔️קנאביס: 200 גרם.
✔️פטריות: 5 גרם.
✔️אסיד: 24 גרם.
✔️קטמין: 13 גרם.

3 רכבים השייכים לחשודים ולפי החשד שימשו אותם בביצוע העבירות, נתפסו להמשך חקירה והליך חילוט.
בנוסף נתפסו 30 אלף שקלים שלפי החשד מקורם בסחר בסמים.

בתום חקירה ראשונית שנערכה לחשודים בתחנת קרית גת, מעצרם של 8 מהם הוארך אתמול ע"י בימ"ש עד לתאריך ה 12.2.23, והחשודים הנוספים יובאו היום בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*