הפתעה מרגשת: ניצולי שואה עריריים חגגו 90 ו״מכבי״ ארגנה להם חגיגת יום הולדת

הפתעה מרגשת: ניצולי שואה עריריים חגגו 90 ו״מכבי״ ארגנה להם חגיגת יום הולדת

אף פעם לא מאוחר לחגוג יום הולדת: השבוע יצא צוות מטעם מכבי שירותי בריאות באשדוד, לחגוג יום הולדת לשני ניצולי שואה עריריים מהעיר בהגיעם לעשור העשירי בחייהם.

סגנית מנהלת מרחב אשדוד במכבי, ענת עזרא, יחד עם העובדת הסוציאלית ויקטוריה כהן גולצמן, הגיעו תחילה לביתו של ישראל ברזנסקי שחוגג 95 שנה להולדתו, אשר שרד את השואה לאחר שמשפחתו ברחה לסיביר. הוא עלה ארצה מאוקראינה בשנת 1994 ומאז התיישב בעיר אשדוד. משם, המשיכו לביתו של אפרים שפריץ, חובב שירה ידוע, שחוגג יום הולדת 90. אף הוא עלה ארצה מאוקראינה בשנת 1999, כאשר משפחתו שרדה את השואה לאחר שברחו לעיירה בשקירה ואביו נותר להילחם בצבא האדום.

צוות מכבי העניק להם חבילת מתוקים, ערכת תה בטעמים ובלוני יום הולדת על מנת לשמח אותם ולהפיג את בדידותם. סגנית מנהלת מרחב ״מכבי״ באשדוד, ענת עזרא סיפרה: ״הם התרגשו מאוד והופתעו מכך שהיה חשוב לחגוג להם ולבקר אותם בביתם. זוהי זכות גדולה עבורי לשמח ולו במעט את ניצולי השואה בעיר היקרים לנו מכל״.

מירב אפטבי, מנהלת מרחב אשדוד במכבי סיכמה: ״אנו במכבי רואים ערך עליון ללוות את חברינו בכל הגילאים ובכל מעגלי חייהם. קשישים רבים מתמודדים עם תופעת הבדידות אשר מעיבה עליהם ועל כן אנו נוקטים בשורת יוזמות שמטרתן לחבק את המטופלים ולתת להם רגע של נחת ותחושה שהם לא לבד״.

קרדיט צילום: מכבי שירותי בריאות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*