מיזם כיפליים יוצא לדרך

מיזם כיפליים יוצא לדרך

עיריית אשדוד, בהובלת מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי וראש מינהל החינוך מר אריה מימון, מובילה מיזם ייחודי וראשון מסוגו בישראל – מיזם כיפליים (כיף כפול), הפועל במסגרת המשרד למעורבות חברתית ובשיתוף מתיא אשדוד וקבוצת הרכיבה כן ולא-מבית המרכז לכלבי נחייה, הפועלת מזה 17 שנים כקבוצת ספורט לעיוורים ולקויי ראייה בשילוב עם רואים. הקבוצה עוסקת בספורט הרכיבה על אופני טנדם ובחתירה בסירות דרקון, ועד כה לא היו בה חברים בני נוער (למעט מספר חריגים).

מיזם כיפלייםco fun , נועד לחבר בני נוער עיוורים ולקויי ראיה עם בני נוער רואים לקבוצת רכיבה משותפת. פעילות זו שתלווה גם באימון מנטלי מקצועי לספורטאים, תוביל לשינוי חברתי בין לקויי הראיה לרואים, העצמה אישית וכישורי חיים ובסיכוי גבוה תאתר ותצמיח גם רוכבים הישגים במקצועות הרכיבה הפראלימפיים.

המיזם שיוצא לדרך בימים אלו שואף להגיע לפריסה דרך קבוצות רוכבי הטנדם שפועלות בשגרה בשיתוף פעולה עם "כן ולא" והרשויות הרלוונטיות. בשבוע שעבר התקיים מפגש החשיפה השני בו הנוער התנסה ברכיבה זוגית על אופני הטנדם. "החיוך שלהם ושלנו לא ירד מהפנים לאורך כל המפגש" אומרת טליה אוליאל – מנהלת התנדבות רשותית במינהל החינוך.

במינהל החינוך אומרים תודה מיוחדת למנכ"ל העירייה אילן בן עדי, על הבאת המיזם הייחודי והמיוחד לעיר אשדוד, לראש מינהל החינוך אריה מימון, ליהודית ביטון מנהלת אגף על יסודי, לחברי קבוצת הרכיבה "כן ולא", לחברי המתיא על החיבורים ועל העשייה להצלחת המיזם, לצוות הנהלת בית ספר אורט ימי אשדוד על האירוח ושיתוף הפעולה הפורה, לרכזי המעורבות החברתית בכל בתי הספר בעיר אשר נרתמו לנושא, למחלקה למעורבות חברתית, ואחרונים חביבים לתלמידים שבלעדיהם כל זה לא היה מתקיים.

 

כולם ממתינים בקוצר רוח להמשך הפעילות ולהתרגשות המלווה את הפעילות המיוחדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*