הפנינג – "הכל נשאר במשפחה"

הפנינג – "הכל נשאר במשפחה"

במהלך חול המועד של חג סוכות התקיים הפנינג סוכות "הכל נשאר במשפחה", במתחם הילדים של קניון עופר לב אשדוד. יריד זה הינו חלק משיתוף הפעולה בין המרכז להורות משמעותית מבית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות לבין קניון עופר לב אשדוד.

כ-200 הורים וילדים נהנו ממגוון פעילויות מעשירות ומוקדי יצירה ברוח החג, שעסקו בקשרים שבין בני המשפחה. הילדים והוריהם הכינו שרשראות עם ברכות לחג, למדו על ארבעת המינים בקונספט משפחתי והכינו תמונות לקיר. בנוסף, התקיימה בין המשתתפים הוגרלו כרטיסים לסדרת ההרצאות של המרכז, שתיפתח בקרוב.

ההורים ניצלו את הזמן וקיבלו טיפים להורות מיטבית ממנחות ההורים של המרכז להורות. נוסף על כך, צוות המרכז להורות ומנחות הורים פתחו עמדת הסברה בה יכלו המשתתפים לקבל מידע על פעילויות המרכז והוצעה להם האפשרות להצטרף להרצאות, סדנאות ולקורסים המגוונים.

תודה לפיראט האדום, על נדיבותם בניפוח הבלונים. לגב' רותם לוי גלאם, מנהלת השיווק של הקניון, על התגייסות מקסימלית למען הפרויקט. למנחות ההורים הגב' אושרית עובדיה, הגב' ביני לוי, הגב' אורית בגדדי ולצוות המרכז להורות.

בכדי להתעדכן בכלל הפעילויות שלנו לקיץ, הנכם מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק של המרכז להורות משמעותית או ליצור קשר במספר 1-700-70-74-75. נתראה בפעילויות הבאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*