הפועלים הזרים מצפצפים על כללי הבטיחות של משרד העבודה

הפועלים הזרים מצפצפים על כללי הבטיחות של משרד העבודה

"יומיים לאחר שמשרד העבודה הסיר את צו הפסקת העבודה מאתר הבנייה ברחוב כינור במע"ר דרום בעקבות מותו של פועל סיני, פועל סיני נוסף נפצע קשה באותו אתר. האם משרד העבודה עובד עלינו?" כך תוקף שלומי בן עזרי, מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה.

"כשמסירים צו הפסקת עבודה זה לאחר שמפקחי משרד העבודה הופכים כל אבן מבחינת בטיחות, בודקים את הנהלים, ההכשרות של העובדים והמנהלים באתר הבנייה ומגיעים למסקנה שהאתר מושלם מבחינה בטיחותית. למרות זאת שוב קרתה תאונת עבודה קשה ובאותו אתר.

מדינת ישראל ומשרד העבודה ימשיכו לכתוב ספרים שלמים על בטיחות בעבודה וידפיסו מבוקר עד ערב נהלים חדשים לכיסוי האחריות שלהם והפועלים הזרים שנמצאים כבר שנים רבות בארץ ולא ניתן להחליפם, ימשיכו לעשות ככל העולה על רוחם: לא ייקחו אחריות תוך הפרת כללי הבטיחות".

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה: "במקום לכתוב כל כך הרבה ספרים למטרת כסת"ח ותסלחו לי על הביטוי, הגיע הזמן שמשרד העבודה יגדיל  משמעותית את מספר המדריכים והפקחים שלו בשטח כדי שיפקחו באתרי הבנייה ויטפלו בפועלים הסוררים שמפירים את כללי הבטיחות, אותם כללים שהמשרד לא מפסיק לנסח".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*