הבדל באנרגיות בין פולי קפה: מה חשוב לדעת? – בחרו נכון!

הבדל באנרגיות בין פולי קפה: מה חשוב לדעת? – בחרו נכון!

לא כולם מודעים לזה, אבל האמת היא שהאנרגיה ושמחת החיים שלנו בבוקר משתנה בהתאם לסוג פולי הקפה שאנו שותים. בעוד כי לכל סוג פולי הקפה יש אפקט אחר על הגוף והנפש, חשוב לדעת במה בוחרים ולמה.

הנה כמה דגשים, בשיתוף צוות המומחים של https://caffeolle.co.il/

בבחינה האנרגטית והפיזית, האם יש הבדלים בין פולי קפה שונים? בואו נתחיל מהסוף וניתן תשובה: אכן כן, ישנם הבדלים מהותיים בין פולי קפה שונים. בהיבט זה, הבדלים אלו יכולים להשפיע על רמות האנרגיה ומצב הרוח של אנשים. במילים אחרות, סוגים שונים של קפה מכילים כמויות שונות של קפאין וחומרים אחרים שיכולים להשפיע על הגוף והנפש. הנה כמה מהפרמטרים שמשליכים על אפקט פולי קפה:

  • קלייה חזקה: קלייה שנוטה להכיל יותר קפאין, מה שגורם לערנות ואף ערנות יתר.
  • קלייה קלה: קלייה המאפשרת להנות מקפה עדין ומתון יותר ברמת הקפאין שבו.
  • נוגדי חמצון: ישנם פולי קפה שמכילים יותר נוגדי חמצון, מה שגורם להעלאת האנרגיה.

השפעת האנרגיה – מה עוד מכילים פולי קפה?

בפועל, פולי קפה מכילים יותר מקפאין אשר ידוע כשחקן מרכזי בהשפעה על האנרגיה. פולי קפה מכילים בתוכם מגוון של חומרים נוספים שיכולים להשפיע על רמות האנרגיה ומצב הרוח, כאשר אחד המרכיבים הידועים בפולי קפה הוא מרכיב ה-"תיאוברומין".

מרכיב התיאוברומין, שמקורו בקקאו, נמצא בפולי קפה ומספק אנרגיה מתמשכת יותר מאשר קפאין, לכן נחשב מרכיב איכותי יותר. כמו כן, פולים של קפה מכילים גם:

  • חלבון מסוגים שונים
  • ויטמינים ומינרלים
  • מגנזיום
  • אשלגן
  • ניאצין

כל הנ"ל, הינם חומרים שיכולים לעזור לשפר את רמת האנרגיה ומצב הרוח של אנשים.

אילו פולי קפה מומלצים לשתייה בבוקר?

לא רק בישראל, אלא בכל העולם קפה הוא אחד ממשקאות הבוקר הכי פופולאריים שיש. המשקה הזה בהחלט יכול לעזור לאנשים לצאת לדרכם, אבל חשוב לזכור שלא כל פולי הקפה יוצרים את אותו האפקט. כדי לפתוח את הבוקר בצורה נכונה ולשמר את האנרגיה, האפשרויות הטובות ביותר הן:

  1. פולי קפה אתיופיה דג'ימה בקלייה בינונית כהה.
  2. פולי קפה אוליברי איכותיים וחזקים במיוחד.
  3. קפה ערביקה בקלייה בינונית כהה

כמובן, פולי הקפה שלעיל מוגשים כהמלצה בלבד. כדי לבחור בפולים הנכונים, מומלץ להתנסות בכמה סוגים שונים ולבסוף להתביית על הטעמים והאפקטים שהכי עושים לכם את זה.

לא בטוחים במה לבחור? – ייעוץ קפה ללא התחייבות

קפה הוא לא סתם משקה, קפה הוא אומנות אשר משתנה בין תרבות לתרבות. כל אחד ואחת אוהבים את הקפה שלהם קצת אחרת, כאשר כיום קיימים אינספור סוגים שונים של פולים איכותיים מאוד. לא בטוחים במה לבחור, כמה יעלה או בכל סוגייה אחרת?

צוות קפה עולה מזמין אתכם לקבל ייעוץ פולי קפה ללא התחייבות, כולל הסברים על הסוגים השונים וההשפעות של אלו על גופנו, מצב רוחנו והאנרגיה שלנו במשך היום. עם ניסיון של שנים בעולם הקפאין, צוות קפה עולה ישמח לסייע לכם בכל סוגייה שתצוץ.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*