דרייב אחרון: מכבי אשדוד מתארחת אצל הפועל תל אביב

דרייב אחרון: מכבי אשדוד מתארחת אצל הפועל תל אביב

רגע לפני שהעונה מסתיימת, מכבי אשדוד\באר טוביה תצא הערב (חמישי,20:15) למשחק החוץ האחרון שלה בעונת המשחקים הנוכחית, כשתתארח אצל הפועל תל אביב.

אשדוד שכאמור איבדה סיכוי כלשהו להמשיך את העונה ולהכנס לפלייאוף, רוצה בעיקר לגמור את העונה עם טעם טוב, חרף שלושת ההפסדים הרצופים במחזורים האחרונים שקטעו תקופה נהדרת מבחינת הקבוצה של טפירו.

מנגד, היריבה באדום הערב מגיעה כשהיא חייבת ניצחון על מנת להשתחל לסדרות רבע הגמר. הפסד לאשדוד יוציא את האדומים אל הים כבר בשבוע הבא, מה שעבורם מדובר בכישלון חרוץ, בטח הרבה יותר מבאשדוד.

DKA_0994

גם הפועל תל אביב מגיעה בתקופה לא הכי אופטימית עבורה. ההפסד להפועל ירושלים בתחילת השבוע ולגליל בשישי שעבר שהמשיך רצף של שישה הפסדים רצופים, הוציאו את האוויר מהמפרשים של אנשי המועדון ובראשם המאמן החדש רועי חגאי.

אדריאן בנקס אחד מהשחקנים החשובים של הפועל תל אביב, עמד לוועדת משמעת בעקבות התנהוגותו במשחק ב"ארנה", ובצד המארח בונים יותר על תמיר בלאט ותומר גינת הצעירים שייתנו את הטון.

בשני משחקי הליגה העונה בין הקבוצות נרשם ניצחון בפער דו-ספרתי לאורחת: 68:85 להפועל ת"א בסיבוב הראשון עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של אלאנדו טאקר לעומת 20 נקודות של צ'ייס סיימון; ו-81:97 לאשדוד בסיבוב השני, כאשר סיימון שוב עומד בראש רשימת הקלעים עם 22 לעומת 19 של ליונס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*