דלת קו 0 – עיצוב חדשני ואלגנטי

דלת קו 0 – עיצוב חדשני ואלגנטי

מלאכת עיצוב ותכנון הבית היא מלאכה מורכבת ומסועפת, הכוללת בתוכה פרטים רבים שיש לקחת בחשבון. בשונה ממה שחלקכם אולי חושבים, עיצוב הבית לא מתחיל ונגמר ברהיטים והחפצים המונחים בו או בצבע הקירות, אלא הוא טומן בחובו גם סעיפים שנראים כמובנים לחלקנו מאליהם. אחד מהסעיפים הללו הוא בחירת דלתות הבית, וכפי שכבר בוודאי הבנתם, גם כאן הבחירה תשפיע באופן משמעותי על נראות הבית ועיצובו.

דלת קו אפס, היא דלת שאיננה נראית כמו דלת רגילה, מפני שאיננה בולטת חיצונית מהקיר, אלא משתלבת עם הקיר שעליו היא יושבת. לרוב, היא תיראה ממש כמו הקיר, מבחינת הצבע שלה, המרקם, וכו'. בשל העובדה שהיא נטמעת בקיר הקיים, והמשקוף שלה הוא פנימי ונסתר, היא לא מפריעה כלל לא מבחינת הנראות ולא מבחינה פרקטית.

מתי כדאי לבחור בדלת קו אפס?

כל מי שפן העיצוב מעניין ומעסיק אותו, עשוי בהחלט לשקול בחיוב התקנת דלתות מסוג זה. דלתות קו 0 יוצרות מראה אלגנטי ויוקרתי, ומונעות הפרעות לרצף הקירות בשל השתלבותן בהם. נוסף על כך, בעזרת שימוש בדלת נסתרת, ניתן לנצל את שטחי המרחב שלנו באופן מיטבי.

התקנת דלת קו אפס

באופן עקרוני, השלב הטוב ביותר לקבל את ההחלטה על התקנת דלת מסוג שאיננו רגיל ושגרתי, הוא לפני הכניסה לדירה. ליתר דיוק, כדי שעבודה תיעשה בצורה הטובה ביותר וללא הפרעות וקשיים, מומלץ לבחור את הדלתות כבר בשלב תכנון ובניית הבית, שכן לצורך התקנת הדלתות הללו, נדרש לבנות את הקירות והמשקופים בצורה שונה מעט מזו המקובלת בדרך כלל.

אך אל דאגה, גם אם נכנסתם לדירה יד שנייה, או שהחלטתם לשפץ או לרענן את הבית אחרי מספר שנים, התקנת דלתות קו 0 איננה חסומה בפניכם כלל וכלל. אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים יודעים לבצע התאמה מלאה של כל מבנה קיים למבנה המתאים לדלתות קו אפס.

סוגי דלתות

גם בתוך דלתות מיוחדות אלו, יש יותר מתת סוג אחד של דלתות שתוכלו לבחור. למעשה, גם בתוך תחום זה קיים היצע גדול ורחב במיוחד. כך, ישנן דלתות בעובי גדול ובעובי קטן יותר, משקופים מחומר כזה או אחר, וכן צורות שונות של העלמת הצירים והמשקוף.

כמו כן, פרמטר נוסף המבחין בין סוגי הדלתות, הוא עניין הידית. בשל העובדה שהדלתות אמורות להסתוות בקיר ולהתאחד איתו, ישנם רבים מעדיפים להסוות את הדלת באופן מוחלט, על ידי העלמת הידית לגמרי, והחלפתה במין תופסן שאינו בולט מהדלת כלל ושדרכו ניתן לסגור ולפתוח את הדלת.

אם כן, בחירה בדלת קו אפס היא צעד חכם, מומלץ ומשתלם, התואם במיוחד את רוח התקופה, מונע פגיעה ברצף האסתטי של רצף הקיר, ומאפשר ניצול מלא ומקסימלי של חללי המרחב השונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*