אשדוד חייבת ניצחון.

אשדוד חייבת ניצחון.

לא הרבה אנשים, במיוחד בצד האשדודי לא יכולים להכיל עוד הפסד. הפסד מול נהריה בבית יהיה ככל הנראה המסמר הראשון בארון הקבורה של אשדוד בליגה הבכירה. במידה ואשדוד עם אופייבו ופול סטול לא יוכלו להשאיר 2 נקודות במרכז הקריה זו ככל הנראה ההוכחה הניצחת שלאשדוד אין מקום בליג העל וצריך לתכנן את השנה הבאה בלאומית.

אשדוד כמעט ולא יכלה לבקש משחק נח יותר במומנטום הנוכחי שלה, אשדוד אמורה כבר להגיע למצבה האופטימלי ולהתחיל לנצח משחקים בטח שמדובר במשחקי בית מול יריבות בסדר גודל של נהריה ולהתחיל לאגור נקודות. הפסד במשחק ביתי עלול לסגור את הסיפור כבר במחזורים הקרובים.

צילום: לירון מולדובן

למי שלא מאופס על הסטטיסטיקה אשדוד ניצחה רק 2 משחקים מתוך 14 משחקים שזה מן הסתם ממקם אותה במקום האחרון מה שאומר שאם בראד גרינברג לא שותה את שיקוי הפלא שעבד בשנתיים האחרות וחולק אותו לפחות עם פול סטול, לה-דונטיי הנטון, אייק אופייבו וליאור אליהו שיתחילו להכפיל את התפוקות ולהתאבד על הפרקט אשדוד תצטרך לעשות ריסטארט בליגה הלאומית.

פול סטול (דודו קקון)

את רוב התקוות תולים כולם דווקא בפול סטול, כשפול סטול מוביל את הקבוצה זו בהחלט נקודת אור להאחז בה וחסרונו של מנהיג בקבוצה ניכר מהמחזור הראשון. פול סטול יצטרך לעבוד חזק על המזג החם שלו שיצטרך לעמוד בלחץ התחתית. סטול שכאמור לא מי יודע מה שולט בעצביו יכול במהלך שטותי אחד להשאיר את הקבוצה ללא הנהגה.

בראד גרינברג (דודו קקון)

גרינברג יצטרך לגייס את ניסיונו העשיר לתכנית משחק שתשאיר נקודות באשדוד, הקרדיט הארוך והעיוור שהוא מקבל מהנהלת הקבוצה מתחיל לטלטל את אמות הסיפים והוא יודע שזה אחד המשחקים המשמעותיים והחשובים העונה. להנהלת הקבוצה אין את הפריבילגיה להחליף עוד שחקנים, זאת מסיבות תקציביות, ואם יתבצע עוד מהלך ככל הנראה זה יהיה על ראשו של הקוסם האמריקאי שלמען האמת קצת יהיה לראות הקבוצה בלעדיו.

כמו בכל שבוע, הכדור בעיקר אצל השחקנים, פול סטול יצטרך לקחת את המושכות, יחד עם אופייבו שחייב לתת מה שמצופה ממנו, כנ״ל אליהו, ג׳ונסון ולה-דונטיי, ללא מספרים גדולים מהחמישייה הזו עם קצת סיוע מהישראלים תתקשה אשדוד להשאיר נקודות בהיכל הקריה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*